marți, 27 septembrie 2022

Chiar nu-mi pasă dacă-mi reiau niște gânduri

  

    Da, așa este, nu prea îmi mai pasă dacă repet aici unele gânduri, unele titluri, unele motto-uri, ca să nu mai vorbim de glume, deja „ponosite” de-atâta utilizare. Mai uit și eu... Și chiar nu vreau să mă mai uit peste cele o mie de postări de pe blog, pentru a evita să mă repet. Gândurile mele de azi se simt ca după un upercut, deși nu am de unde să știu cum e când ești „upercutat”, căci nu am primit niciodată vreo lovitură (de la altă persoană, căci de la Viață am încasat câteva). Dar îmi închipui că, metaforic vorbind, gândurile se simt cam amorțite, dezorientate și amețite. Păi, cam așa sunt, dar mergem în formația asta să căutăm cuvintele din dexonline.ro:

Cuvântul aleatoriu:

UPERCUTÁ, upercutez, vb. I. Intranz. A aplica adversarului (la box) un upercut. – Din upercut.

ÚPERCUT, upercuturi, s. n. Lovitură la box, aplicată adversarului de jos în sus, în general sub bărbie. – Din engl., fr. uppercut. Sursa: DEX '09 (2009).

Cuvântul zilei:
POSPÁI s.n. (Pop.) Pulbere fină de făină care se formează în timpul măcinatului și care acoperă pereții și obiectele din moară; p. gener. pulbere albă, strat subțire care acoperă ceva. ♦ Fig. Superficialitate, aparență (în ceea ce face cineva). – Din ngr. paspáli, sb. paspalj. Sursa: DEX '09 (2009). Cheia alegerii: S-a născut, în anul 1972, actrița americană Gwyneth Paltrow. Printre rolurile sale se numără și cel din filmul Ușuraticul (în engleză Shallow Hal). 

💣

Bărbatul perfect:

- se trezește la 5 a.m. în fiecare zi

- își face singur patul

- merge la sală în fiecare zi

- își face curat în cameră

- muncește din greu

- nu se atinge de alcool

- ajuta în bucătărie

- nici măcar nu vede alte femei

- nu umblă noaptea aiurea

- este extrem de punctual

- se roagă zilnic

- citește

- este în pat la 9 seara.

Acești bărbați se găsesc în pușcărie.

 

P.S. Explicația pozei: când i-am dat lui Google misiunea de a-mi găsi imagini cu „upercut”, pe lângă tipi care își aplicau oarece lovituri, am găsit un deodorant pentru mașină, o ceară pentru păr și loțiunea de mai sus, care-i pentru aranjarea frizurii la bărbați (probabil după upercutare...). Pe mâine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...