sâmbătă, 28 decembrie 2013

GÂNDURI DE COLECȚIE

     

MOTTO: „Nu ne oprim din joacă atunci când îmbătrânim ci îmbătrânim când încetăm să ne mai jucăm.” (George Bernard Shaw)


     Recunosc, domniile voastre, că am procedat astăzi precum ziariștii ăia de la tabloide, adică am pus un titlu bombastic ca să atrag cititorul și să „fac rating” (mă rog, am făcut eu și ceva joc de cuvinte, dar passons), după știuta zicere cu gardu' şi leopardu'. Este un titlu fără nicio legătură cu ce urmează să scriu eu acum. Pentru că, așa cum v-am obișnuit, eu scriu aici diverse nimicuri, dar nimic care ar trebui sau ar merita să fie colecționat. Dar eu tot colecționez aceste nimicuri și scriu despre ele câteva rânduri. Se citesc (sau nu?!) și se uită imediat. Am pus drept motto azi zicerea lui Shaw pentru că este dureros de adevărată. Şi, fiind de acord, crezând în adevărul acestei scurte fraze, eu sunt fericită că nu am îmbătrânit. Încă. Pentru că, în ciuda împrejurărilor foarte „nejucăuşe” din viața mea, eu ador încă să mă joc. Să râd. Să visez. Să schimb ceva, la mine însămi, în primul rând, și apoi în jur. Apropo de asta, am schimbat şi poza de la blog zilele trecute, pentru că acum mă reprezintă mai bine. Glumesc. Sau, poate, sunt autoironică. Cam atât pe ziua de astăzi. M-am jucat destul, aș zice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Azi, doar câteva gânduri (și ălea necăjite tare)

    MOTTO: „ Când sunt supărat(ă), cânt. Pe urmă, îmi dau seama că vocea mea e mai groaznică decât supărarea .” (Anonim)      De fapt, ca să...