sâmbătă, 28 martie 2020

Gânduri care se luptă să nu fie gaga...

 Flori de Primavara: Cele mai frumoase 10 flori pentru gradina

MOTTO: „Legile țării nu interzic nimănui să fie imbecil.” (Grigore Moisil)

 

   Am pus imaginea asta la postarea de azi pentru că încerc, cu disperare, să-mi creez STAREA necesară pentru grădinărit. Pur și simplu nu am niciun avânt pentru a ieși în grădină, punând motive puerile ca: „e prea ud”, „e frig”, „e vânt” și, mai nou, „trece un val de praf asiatic peste România” (ha!). Deci, cuvintele din dexonline.ro:

CUVÂNTUL ALEATORIU:
PASIGRAFÍE, pasigrafii, s. f. (Rar) Sistem de scriere universală. – Din fr. passigraphie. Sursa: DEX '09 (2009).
CUVÂNTUL LUNII (și LUMII, zic eu): CARANTINĂ.

CUVÂNTUL ZILEI:
GAGÁ adj. invar. (Fam.) Ramolit. – Din fr. gaga. Sursa: DEX '09 (2009).
Cheia alegerii: S-a născut, în 1986, Stefani Joanne Angelina Germanotta, cunoscută profesional sub pseudonimul de Lady Gaga, cântăreață, textieră și actriță americană, cunoscută pentru lucrările ei neconvenționale și provocatoare, precum și pentru experimentele în materie de ținute vestimentare extravagante. Alegere omonimă.

 

& Deci, am mai aflat câte ceva și azi: habar n-aveam de „pasigrafie”, recunosc. De „gaga” știam, dar mă păzesc cum pot! Și cântăreața (textiera, actrița) americană are o groază de nume, așa că mai bine cu pseudonimul...

 

& Hai să încercăm să și zâmbim un pic. Nu știu dacă putem și nu știu dacă ne ajută la ceva, dar...

 

- Am sunat doar să-ți spun că te iubesc!
- Cred că ați greșit numărul, noi suntem Fabrica de bere „Timișoreana”...
- Știu!

Anunț în ziar: „Tânăr frumos, student, nu beau, nu fumez, am o mașină „beton”, o casă cu 12 camere, un iaht, părinți bogați, nu vreau nimic, doar mă laud.”

 

Discuție între doi amici:
- Măi, m-a enervat cumplit un tip!
- Păi, scrie o scrisoare tipului care te-a enervat și după aia dă-i foc.
- O.k.! Și cu scrisoarea ce fac?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...