sâmbătă, 1 august 2020

Gânduri în august

Other Mathematics Calendar 

   „Prima săptămână din august atârnă chiar în vârful verii (…). Săptămânile care vin înaintea ei urcă doar un pic deasupra primăverii parfumate, și cele care îi urmează coboară spre răceala toamnei, dar prima săptămână din august e nemișcată și fierbinte. E curios de tăcută, cu răsărituri albe și goale și după-amiezi orbitoare, și cu apusuri pătate cu prea multă culoare.” 

(Natalie Babbitt, „Tuck pentru totdeauna”)


   Mda, gândurile mele din acest început de august sunt aceleași ca acelea din iulie (și din tot anul). Aceleași și, totuși, diferite. Azi am ales iar să fiu fals optimistă (cum sunt, la tot pasul, false știri, sau cum am auzit că sunt unii acum, în vremea Covid-lui, fals pozitivi, sau fals negativi sau fals asimptomatici... Să ne ferească Dumnezeu!) Deci, căutând poze pentru august, am ales-o pe aceasta, pentru că sunt conștientă că nu voi vedea marea nici anul ăsta, dar nu-i bai, o văd la anul. Poate! Pe urmă, am ales citatul pe care să mi-l pun în fruntea postării. Zicerea este de pe vremea când anotimpurile erau cuminți și se succedau firesc și fără mari izmeneli. Ei bine, acum nu mai e așa: la mine, la Domnești, ieri au fost în jur de 37-38 grade Celsius și azi dimineață, așa, de început de august, vreo douăzeci dintre ele fugiseră în țările calde (adică, mereu calde). Deci, azi e nor, se anunță furtună și totul e bine. Totul e bine. Totul e bine. Totul e bine. Hm, ar trebui să scriu asta de vreo mie de ori și tot m-aș învinui (eu pe mine), spunându-mi mustrător: „Minți!”


Bancul de azi:

Zece „sfaturi” ale unei femei pentru viitoarea ei noră:
1. EL nu este bancomatul tău;
2. Dacă apari la ușa mea arătând ca o stripteuză, te voi face să dispari;
3. Dacă văd vreun mesaj cu caracter vulgar pe telefonul lui, te voi face să dispari;
4. Înțelege că, dacă nu te plac, te voi face să dispari;
5. Înțelege că te pot face oricând să dispari;
6. EL este „băiatul mamei”. Până când nu vei avea verigheta pe deget, opinia ta despre asta chiar nu contează;
7. Nu este treaba ta să îl schimbi și nici nu încerca asta. Ia-l așa cum este sau dacă nu, vezi din nou regula numărul cinci;
8. EL este un DOMN. L-am învățat asta. Ar fi bine să te porți ca o doamnă și vei merita să fii tratată ca atare;
9. Nu mă scoate din sărite. (Știu cum să evit pușcăria);
10. Dacă însă vei reuși să te strecori cu viclenie printre toate aceste reguli și îl vei face să-ți pună verigheta pe deget, eu voi fi ceva mult mai rău decât mama prietenului tău. Voi fi SOACRA ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...