duminică, 16 august 2020

Gânduri, așa, de-un paregzampl

24 Best mâțe dălea images | Poze amuzante, Amuzant, Imagini amuzante  

MOTTO:

Motivul pentru care vorbesc cu mine însumi este că sunt singura persoană ale cărei răspunsuri le accept.” (George Carlin) 

 

     Pentru că eu nu am cu cine purta conversația asta pisicească din poza de mai sus și, mai ales, pentru că nu am obiceiul să dorm ziua (specialitatea mea este visatul cu ochii deschiși), voi scrie câteva cuvinte aici, pe blog, și-apoi voi continua cu avânt „programul de duminică”. Aceasta fiind a doua sărbătoare consecutivă, și afară fiind timp de ploaie, oscilez între a mă văita că sunt ușor dată peste cap din cauză de vreme (că de vremuri, ce să mai zic?!) și a mă lăuda că mă simt aproape „ca-n concediu”. Știți cum se spune, totul în jurul nostru este așa cum vrem noi să-l vedem. Gândurile noastre transformă realitatea. Ei bine, eu sunt Balanță și nu mă dezmint, gândurile mele oscilează mereu între un realism pesimist și un optimism iluzoriu, dar plin de speranță. Deci, ca să nu-mi mai plimb aiurea gândurile între exclamația spăimoasă „vaidiminișidimini” (care-mi amintește de tinerețea mea și de acei frumoși zece ani petrecuți în Păunești, Vrancea, ca profesoară de franceză) și, parafrazând cântecul lui Piaf, să le aduc apoi la versul „je veux voir la vie en rose”, am să-mi spun câteva glumițe și-o să fug de-aici...


- Ce s-a întâmplat de m-ați oprit, domnule polițist, întreabă șoferul atunci când agentul de circulație îi face semn să tragă pe dreapta.
- Soţia dumneavoastră a căzut din mașină cu vreo doi kilometri în urmă, dar nu vă speriați, în afara câtorva zgârieturi, n-a pățit nimic.
- Slavă cerului! Văzând că s-a făcut tăcere în mașină, am crezut că am surzit!

@@@

Un şef de trib intră la un cazinou din Las Vegas şi, într-o noapt, făcu praf 100.000 de dolari. Dimineaţa, se sui pe un deal din apropiere şi, cu ajutorul unui foc aprins, semnaliză cu rotocoale de fum: „Trimiteţi urgent 200.000 dolari!” După terminarea semnalizării, în cariera de piatră din apropiere se produse o explozie care acoperi cerul cu un nor de fum şi de praf. După ce norul se risipi, şeful de trib putu vedea, în depărtare, mesajul de răspuns de la tribul său, tot cu rotocoale de fum: „Banii sunt pe drum, nu mai zbiera în halul ăsta!

@@@

În timpul marii crize economice din 1929, în singurul ziar al unui orăşel american, apărea un anunţ întristător: „Sâmbăta următoare va avea loc Festivalul Anual al Căpşunilor. Din cauza crizei economice, se vor servi prune uscate”.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...