joi, 27 august 2020

VĂLMĂȘAG DE GANDURI

ÎN LOC DE MOTTO:

Ferește-te să iei decizii bazându-te numai pe informaţiile aduse de cei care „îţi cântă în strună”. Ar trebui să primeşti veşti bune despre niște bani. Sau măcar o informaţie onorabilă. Pentru rezolvarea unor situaţii în domeniul profesional trebuie să dai dovadă de mai multă obiectivitate, să ai o perspectivă mai largă a problemei urmărite. Uneori, specializarea prea îngustă nu servește scopului. Pe de altă parte, ziua de astăzi este favorabilă domeniului sănătății, a tratamentelor, a tratamentelor cosmetice, a îngrijirii sănătății, în general. Seara o poţi petrece în mijlocul familiei şi al prietenilor, reflectând asupra modului cum ultimele evenimente sanitare influențează viața ta.” (Horoscop Balanță din „Capital”, de prof. Radu Ștefănescu).   

 

Bine, ce să zic, acum sunt liniștită, căci m-am lămurit despre ce-mi prezic astrele azi. Păi, una la mână, mie nu prea îmi cântă nimeni în strună. Veștile despre bani au fost, dar nu grozav de bune, ba „la din contra”, a trebuit să-mi dau ultimii bănuți din pensia pe luna asta pentru a-mi lua un boiler nou, pentru că cel vechi mi-a spus „pa”. Aștept acum informația onorabilă. Și o să încerc să pun în aplicare sfaturile (?!). Seara, însă, cu siguranță o voi petrece singură, dar, da, mă voi gândi cum mi-a influențat (și continuă să-mi influențeze) viața scârba asta de virus. 

 

Așa, deci horoscopul l-am „studiat” atentă, și am citit apoi, la nimereală, niște știri:

27 august 2020 -Titlurile dimineții la Europa FM

# Restaurantele, cinematografele și teatrele se vor putea redeschide la 1 septembrie, anunță președintele Klaus Iohannis. Regulile urmează să fie stabilite de autoritățile centrale.
# Votul pentru moțiunea de cenzură la adresa Cabinetului Orban se va da luni, 31 august – spune liderul PSD.
# România a fost pusă pe lista roșie COVID 19 de autoritățile belgiene. Românii vor fi obligați să își facă test și să intre în izolare, la intrarea în Belgia.
# Comisarul european pentru Comerţ a demisionat după ce a fost acuzat că a încălcat regulile sanitare anti-coronavirus participând la un dineu.

 

...Și niște bancuri:


- Uite ce e, m-am săturat de mania asta a vitezei! E pentru a treia oară când era cât pe ce să mă omori, se răstește soțul, înfuriat la culme.
– Iubitule, te rog, zice soția, mai dă-mi o șansă!
&

Soțul, venind acasă, o întreabă pe soție:

– Cum ți-a mers ziua, dulceață?

– Perfect, dragule. Am făcut ciorbă, am prăjit pește, am spălat geamurile și hainele copilului, precum și ale tale, am făcut curat, iar acum stau și croșetez. Dacă mâine nu achiți factura la Internet, te omor!
&

Un tip îi zice amicului său:

- Sunt foarte confuz. Când sunt la volan, am momente când nici nu mai știu care-i nevastă-mea şi care-i GPS-ul. Amândoi îmi spun ce să fac la fiecare o sută de metri.
&

– Doctore, spune pacientul, dacă este ceva ‎în neregulă cu mine, nu mă speria de moarte, dând bolii ‎un nume științific. Spune-mi ce este, dar pe ‎românește.‎

‎– Ei bine, spuse doctorul, ca sa fiu cinstit ‎cu tine, ești pur și simplu leneș.‎

‎– Mulțumesc din suflet, doctore, suspină pacientul cu ‎ușurare. Acum dă-mi și numele științific al ‎„bolii”, ca să pot să mă duc liniștit acasă și să-i spun ‎soției.‎

 

P.S. Despre vălmășagul de gânduri, cu altă ocazie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...