miercuri, 19 august 2020

Știri care m-au dat cu gândurile de toți pereții

 😲 față uimită - Emoji Înțeles  

Proștii mor, dar prostia e nemuritoare.” (I. L. Caragiale) 

 

     Nu pot, astăzi, să mai dau vina pe „influența negativă” a vremii de afară, pentru că dis-de-dimineață, pe la orele șase și ceva, ieșea soarele și se anunța o zi frumoasă, dar eu eram deja într-o stare ușor morocănoasă (ca să folosesc un eufemism). Pe urmă, vremea s-a răzgândit, acum e cerul plin de nori, se pregătește de ploaie și s-a răcorit brusc atmosfera. N-am avut de lucru și m-am așezat în fața calculatorului ca să aflu „ultimele știri”. Primele pe care le-am văzut erau din politică, deci am închis ochii, am mai spus o dată rugăciunea de dimineață și am trecut mai departe. Ce am găsit? Păi, titluri ca acestea: 

Băutura periculoasă care îți macină oasele!” (O, Doamne!)

Boala mai periculoasă decât Covid-19. Alertă generală. Un alt virus ucigaș face ravagii în Asia!” (Ferească-ne Dumnezeu!)

Alertă de fenomene extreme”/ Altă variantă: „Alertă meteo: canicula pune stăpânire pe România!” (Hai, mai lăsați-mă!)

    Gata, am renunțat. Adică, nu înainte de a mai afla cu stupoare că o femeie din Oradea a fost văzută (și pozată de paparazzi) în cimitir, făcând plajă pe un mormânt, și că Gina Lollobrigida, la 93 de ani, s-a aruncat, cu tot cu avere, în brațele unui gigolo de treizeci și ceva de anișori. Păi, trebuie să-mi administrez repede ceva pentru schimbarea STĂRII de azi, și am și găsit ce: poezia „Sublima comedie” de Costel Zăgan:

 

„Ca şi o speranță dusă

domnilor eu râd în rusă

câinele râde-n engleză

doar aşa de antiteză


O raţă râde în cehă

mai ceva decât o sfeclă

numai lupul în slovacă

râde mai rău ca o vacă


Şi un cui rănit în freză

râde de cheia franceză

vai de mama lor de boi

fac politică-n butoi


Şi o curcă foarte chioară

poftim râde la chitară.”

 

Și niște bancuri: 


Ivan Ivanovici se prezentă la ambasada americană de la Moscova, la un interviu, pentru a obține o viză de turist. Printre altele, a fost întrebat:
- Vă place să beți?
La această întrebare, Ivan căzu pe gânduri: „Dacă spun că-mi place, poate nu-mi dă viza, dacă zic că nu-mi place, nu mă crede şi mă ia de mincinos.” 

Aşa că se hotărî să răspundă:
- Beau, dar fără plăcere...

&

În Piaţa Roşie, la Moscova, un american voia să-l vadă şi el pe Lenin. Văzând coada aceea imensă de oameni care aşteptau la rând să intre în Mausoleu, se apropie de sentinela de la intrare.
- Nu vă supăraţi, sunt un turist american şi tare mult îmi doresc să-l văd şi eu pe Lenin. Din păcate, am avion la ora 13 şi nu cred că o să apuc să intru dacă stau la coadă. Aș face o donaţie de 100 de dolari pentru Armata Roşie, dacă mi s-ar împlini dorinţa...
- Vai de mine, cum să nu! zise soldatul înșfăcând bancnota. Cum doriţi: îl scoatem aici, afară, sau vi-l aducem la hotel?

&
La televizor, primul-ministru al Rusiei ținea o cuvântare.
- Vom mări salariile, vom ieftini pâinea, vom creşte pensiile...
- Zinaida, zise soţul, ia trimite-i tu pe copii la culcare, că de la ăştia se învaţă mincinoşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...