vineri, 14 august 2020

Gânduri scotocind prin sipetul cu citate

 VAK în 5 reguli simple pentru a învăţa mai eficient | Experience ...

     Azi, de exemplu, gândurile mele sunt prea ostenite și cam împrăștiate (mai împrăștiate ca de obicei, adică), așa că n-am vrut să se simtă jenate că am observat asta, nu le-am dojenit, ci le-am pus să caute prin depozitele de citate care ne-au plăcut (mie și gândurilor mele), citate din care, cunoscută fiind larghețea inimii mele, am adus și aici câteva:


„Când suntem fericiți suntem buni, dar nu suntem întotdeauna buni când suntem fericiți.” (Oscar Wilde)

„Fericirea e un ideal al imaginației, iar nu al rațiunii.” (Immanuel Kant)

„Fericirea este cea mai mare biruință, adică aceea pe care o dobândim împotriva destinului ce ne este impus.” (Albert Camus)

„Când alții te cred fericit și tu crezi că nu ești, ia-te după ei!” (Raymond Ruyer)

„Fericirea nu este nimic decât să ai sănătate bună și o memorie proastă.” (Albert Schweitzer)

„Există întotdeauna în copilăria noastră un moment când o ușă se deschide și lasă să intre viitorul!” (Deepak Chopra)

„Sunt convins că, exceptând câteva cazuri extraordinare, o formă sau alta de copilărie nefericită este esențială pentru formarea unor talente excepționale.” (Thornton Wilder)

„Lumea aceasta a amintirilor din copilărie, a vorbelor și a jocurilor pe care le născoceam, mi se va părea mereu dureros de mai adevărată decât cealaltă lume.” (Antoine de Saint-Exupery)

„Maturizarea omului înseamnă să-și recâștige seriozitatea pe care a avut-o la joacă, atunci când a fost copil.” (Friedrich Nietzsche)

„Nu este niciodată prea târziu pentru a avea o copilărie fericită!” (Tom Robbins)

„Obiectele din casa copilăriei se prefac, cu timpul, în icoane.” (Paul Louis Lampert)

„Rădăcinile educației sunt amare, dar fructul este dulce.” (Aristotel)

„O persoană cu adevărat educată este una care a învățat cum să învețe și cum să se schimbe.” (Carl Rogers)

„Un om educat se deosebește de un om needucat, așa cum un om viu se deosebește de un om mort.” (Aristotel)

„Exemplul este cel mai bun precept. (Esop)

„Este foarte bine ca o persoana needucată să citească cărți cu citate.” (Winston Churchill) 

(Comentariul meu la acest ultim citat: „👶👌👶 ✌ 👀 😫😵😷🙇👶”)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...