marți, 7 aprilie 2020

Îmbărbătări în gânduri...


MOTTO: „Să pari slab atunci când eşti puternic şi puternic atunci când eşti slab.” (Sun Tzu)


    Hotărâsem ca azi să scot ghivecele cu flori pe terasă. Dar acum e așa de frig, că nu-mi vine să mă scot nici pe mine afară din casă. Poate mai târziu. Am postat (a nu știu câta oară) regula nr. 19 pentru „femeile perfecte”. Ha, nu există femei perfecte! Și citatele astea motivaționale mă făceau să râd cu lacrimi până mai ieri. Ei bine, acum le caut, pentru a-mi face curaj. Așa că, la obișnuitele mele „mantre” de încurajare („Zoe, Zoe, fii bărbată!”, „Curaj, găină, că te tai!”, „Dă-i bătaie!”) am să mai caut și asemenea citate. Serios acum, cel mai mult mă ajută rugăciunile. Nu știu multe, dar le spun din toată inima. Nihil sine Deo!

    Iată cuvintele din dexonline.ro:

CUVÂNTUL ALEATORIU:
Pălúșcă s.f. (reg.) arbust sălbatic cu frunze lobate, opuse, cu flori albe și cu fructe roșii, zemoase, necomestibile, în formă de ciorchini; călin. Sursa: DAR (2002)

CUVÂNTUL LUNII: (Tot) CARANTINĂ.

CUVÂNTUL ZILEI:

MIRMILÓN s. m. gladiator roman care lupta cu retiarii, înarmat cu scut lung și ușor. (< fr. mirmillon, lat. mirmillo). Sursa: MDN '00 (2000)
Cheia alegerii: S-a născut, în 1964, actorul australian Russell Crowe. A devenit cunoscut datorită rolului său din filmul „Gladiatorul”, interpretare pentru care, în anul 2001, a câștigat Premiul Oscar la categoria „Cel mai bun actor în rol principal”.

BANCURILE ZILEI:

Un sergent în permisie merge la o prostituată şi o întreabă:

– Domnişoară, acceptaţi compania mea pentru 100 de lei?

Ea zice:

– Da!

Sergentul se întoarce şi strigă:

– Companieee, înainte, marş!

&
Un fotbalist este invitat la cununia unui prieten al său. Înainte de începerea ceremoniei, preotul se apropie de el şi-l întreabă:

- Dumneavoastră sunteți mirele?

- Nu, eu fac parte din cei care au fost eliminați în semifinale!

&

Doi prieteni vorbesc la telefon:

- Măi, n-am crezut în viața mea că mâinile mele vor consuma mai mult alcool decât gura...

- Mda, tu măcar ești acasă, nu în mașină. Io 14 zile în casă cu soacră-mea nu stau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...