joi, 21 ianuarie 2021

Sfaturi strecurate printre gânduri

50 de sfaturi de la un copac   

     Da, azi e ziua dedicată sfaturilor. Și e Ziua Internațională a Îmbrățișărilor, dar asta o „serbez” pe Facebook. Să nu mă înțelegeți greșit, n-am să m-apuc acum să vă dau EU sfaturi, nu sunt destul de înțeleaptă pentru asta. Am mai scris și despre gânduri lucrul ăsta, că nu toate gândurile mele sunt „de colecție”, eu nu sunt o gânditoare, ci sunt o colecționară de gânduri. Da, multe sunt ale mele, dar adun și din cele spuse de alții, căci mereu învățăm câte ceva. Am mai scris, tot pe blog, mai demult, și despre sfaturile pe care ni le dau copacii, găsite pe montivonti.ro, acum am pus ca motto (și poză) doar patru dintre ele. Pe Facebook am tot văzut „circulând” următoarele:


Sfaturile bunicii:
* Nu te duce unde nu ești invitat.
* Nu vorbi despre ceea ce nu știi.
* Nu deschide frigiderul în casele altora.
* Nu suna pe cineva după ora zece seara.
* Nu intra în dormitorul altora fără permisiune.
* Spune întotdeauna adevărul.
* Iubește sufletul oamenilor, nu fizicul lor.
* Fii bun cu semenii tăi.
* Dăruiește din puținul pe care-l ai.
* Roagă-te zilnic pentru că rugăciunea este pacea sufletului.

    Sunt sfaturi foarte bune, dar câți le mai urmează azi? 

    Bun, trec la glume:



Nevasta unui preot vine de la oraș cu o rochie nouă. Când vede chitanța de 400 de lei, preotul se face foc:
- Eu pun bani deoparte ca să avem mâncare şi să întrețin casa, iar tu îi cheltui?!
- Bărbate, nu m-am putut abține, tentația era prea mare. Era ca şi cum un demon mi-ar fi șoptit: „Îţi stă bine! Îţi stă bine!”
- Păi, şi de ce n-ai zis cum te-am învățat eu: „Piei, Satană, pleacă de lângă mine!"
- Aşa am zis, dar el a continuat: „Și de la distanță îţi stă bine!"


&&&


Judecătorul:
- Sunteți căsătorit?
Martorul lasă ochii în jos și oftează prelung.
- Să se consemneze că martorul este căsătorit, dictează judecătorul.

 

&&&


Doi trompetiști stăteau într-o seară la o băută în casa unuia dintre ei, când, la un moment dat, unul îi spune celuilalt:
– N-o să-ți vină să crezi, dar am o trompetă care ţi-arată cât e ceasul.
– Să mori tu!? Cum aşa?
– Păi uite, hai să vezi!
Îşi scoate trompeta din cutie, deschide geamul de la apartament şi se apucă să cânte ca nebunul. Imediat se aude vocea unui vecin urlând enervat:
– Băi, nenorocitule, e trei dimineaţaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...