marți, 26 ianuarie 2021

Gânduri de mulțumire

Ninge ca-n povesti | ganduri   

    Îi mulțumesc lui Dumnezeu că azi mi-a îngăduit, pentru a treia oară în iarna asta, să-mi văd visul cu ochii. Niiiinge. Adică, dimineață, când am tras perdeaua pentru a aerisi camera, decorul de-afară se schimbase peste noapte. Totul era alb. Deja mă obișnuisem cu gândul că zăpezile ne ocolesc, plouase vreo două zile-n șir, dar acum e cu totul altceva. Așa că acum voi scrie (rapid) aici cuvintele din dexonline.ro, și apoi voi ieși un pic prin zăpada destul de „modestă” și trecătoare, dar mă mulțumesc și cu atât. Revin mâine.

Cuvântul aleatoriu:

JAMBIÉRĂ, jambiere, s. f. Învelitoare de piele, de lână sau de postav, care acoperă și protejează piciorul de la gleznă până aproape de genunchi. [Pr.: -bi-e-] – Din fr. jambiere. Sursa: DEX '09 (2009).

Cuvântul lunii: MONOLIT.

Cuvântul zilei:
MAHARAJÁH, maharajahi, s. m. Titlu purtat de prinții indieni suverani (până în 1956); persoană care deținea acest titlu. [Var.: maharadjáh s. m.] – Din fr. maharadjah. Sursa: DEX '09 (2009). Cheia alegerii: Ziua Indiei.

 

BANCUL ZILEI (reluat):

 

La un seminar al femeilor, despre „Cum să trăiești într-o atmosferă de dragoste cu soțul tău”, participantele au fost întrebate dacă își iubesc soții. Toate au ridicat mâna, aprobator. Atunci au fost întrebate când le-au spus, ultima dată, soților, că îi iubesc. Unele au răspuns că azi, altele că ieri, altele că nu-și amintesc. Atunci participantele au fost rugate să le expedieze soților un SMS, cu textul „Te iubesc, dragule!” iar apoi să schimbe telefoanele între ele și să citească răspunsurile primite. Iată câteva:
1. Cine este?
2. Aaaa, mama copiilor mei, te simți bine?
3. Ce mai e acum?! Ceva cu mașina?
4. N-am înțeles ce ai în vedere.
5. Ce-ai mai făcut acum?! De data asta nu te mai iert.
6. !?!?
7. Nu mă lua pe mine cu ocolișuri, spune direct ce vrei.
8. Oare visez?!
9. Dacă nu-mi spui cui îi este adresat mesajul ăsta, fac moarte de om!
10. Dragă, te-am rugat să nu mai bei!
11. Dacă simți că te obosesc, și vrei să fii ironică, pot să plec!
12. Răspunsul meu la orice vrei tu este NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...