marți, 12 ianuarie 2021

Gânduri de marți

 


MOTTO: 
Niciodată nu ni se pare că filosofia ar face treabă mai frumoasă ca atunci când ne combate suficienţa şi vanitatea, când îşi recunoaşte, cu bună-credinţă, propria sa nehotărâre, slăbiciunea şi ignoranţa.”
(Michel de Montaigne)

       Acuma, să nu credeți, domniile voastre, că am vreo clipă pretenția că aș o tipă care filosofează, dar partea a doua a motto-ului mi-e familiară: ca să parafrazez, îmi recunosc, zi de zi, nehotărârea, slăbiciunile și ignoranța. Să rămânem la „nehotărâre”. Din punctul ăsta de vedere, am această caracteristică a zodiei mele (Balanța) din plin. Spre exemplu, și azi, pe când mă pregăteam să scriu, am oscilat între două subiecte și, inevitabil, a „câștigat” al treilea: „ia-să-văd-eu-ce-zic-astrele-despre-mine-în-anul-care-vine” (rimă involuntară), așa că, rapid, m-am dus la secțiunea „PREVIZIUNI”:
     „Pentru Balanțe, anul 2021 se anunță deosebit de creativ, în decursul căruia se pot baza pe sprijinul oferit de Jupiter și Saturn, care le tranzitează casa V (creația, creativitatea, talentele personale, iubirea, romantismul, copiii, distracțiile, hobby-urile, afirmarea și promovarea personală). Prin urmare, eastrolog.ro îți recomandă ca în 2021 să îți aduci aminte de activitățile care ți-au provocat întotdeauna bucurie ori te-au ajutat să te relaxezi, și să îți faci timp pentru ele. Dacă, prins în vâltoarea vieții, ai uitat să te mai bucuri de ceea ce ți se întâmplă sau ai lăsat deoparte un hobby care îți liniștea sufletul ori te ajuta să te simți în apele tale, în 2021 ți-ar prinde bine să îți faci timp pentru tine și pentru ceea ce îți place.” (Sursa: eastrolog.ro)
    „Anul acesta, 2021, va fi pentru reprezentanții zodiei Șarpe o perioadă de odihnă și oportunități, pentru că energia Bivolului Alb de Metal va completa foarte bine ceea ce îi lipseste Sarpelui. Amatorul de meditații și căutari spirituale va avea ocazia, în sfârșit, să se relaxeze, pentru că Bivolul cel înțelept îi va asigura un suport solid – poate fi vorba atât de o persoană, cât și de circumstanțele care se vor crea.
Cariera. Anul acesta, Șarpele va putea atinge orice înălțime pe care isi va propune să o atinga. Bivolul Alb de Metal îi va da senzația că totul este posibil. O condiție specială va fi doar dorința Șarpelui de a învăța și de a-și însuși multe lucruri noi, pentru a trece la un nou nivel de dezvoltare și pentru a face un salt în carieră. În anul 2021, Șarpele trebuie să-și stabilească obiective cu adevarat înalte, fără să se teamă de greșeli sau eșec. Chiar dacă deocamdată nu este clar de unde va veni ajutorul, cu siguranță îl va avea la momentul potrivit. Șarpele va avea nevoie de toată înțelepciunea și diplomația sa pentru a-i ocoli pe concurenți și rivali (ăștia cu siguranță vor exista). Este indicat să nu vă laudați și să nu le spuneți la toți despre planurile voastre. Faceți tot ceea ce este necesar pentru succes în liniște, dar, bineînțeles, cu ajutorul Bivolului Alb.
Dragoste și relații. Pe plan sentimental, în anul 2021 va fi liniște și pace, dar nicidecum plictiseală. (Atât, că nu prea mă interesează, nota mea).
Sănătate. Anul Bivolului îi promite Șarpelui o sănătate bună și, posibil, o îmbunătățire a stării generale. Acestea se vor datora unui regim de viață sănătos, bazat pe alimentație sănătoasă și activitate fizică regulată. Evitați suprasolicitările, dormiți suficient, reduceți stresul și vă veți bucura în anul 2021 de o stare excelentă. (Sursa: horoscopurania.ro)


BANCUL DE AZI:

Un cuplu, pe canapea, fata își face unghiile, băiatul, cu laptopul în braţe, caută un loc unde să facă Revelionul.
El: Uite, draga mea, Revelion în Tunisia, 180 euro!
Ea: Da…. mmm!

El: Uite, Revelion în Grecia, 120 euro, cazare la hotel de trei stele...

Ea: Da… ar merge, mmm!

El: Vai, mai bine, uite, Revelion la Poiana Brașov, 80 euro, super tare!

Ea: (după o pauză de câteva minute) Mda. Dar eu… eu vreau la mama!
El: (după o altă pauză, de 5 secunde) Du-te !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...