luni, 18 ianuarie 2021

GÂNDURI CARE SE MIRĂ (IAR)

MOTTO: „De obicei era nebun, dar a avut momente lucide când a fost numai prost.” (Heinrich Heine în „Citate cinice”)

 

Am mai scris cândva  despre ciudățeniile care apar câteodată pe podiumurile prezentărilor de modă. Zilele trecute, când am văzut pe Facebook poza asta, gândurile mele mai întâi au rămas „bușbe”, apoi s-au tăvălit pe jos de râs (mă rog, exagerez și eu, e un fel de „licență poetică”) și iar s-au lăsat cuprinse de o imensă mirare, amestecată cu o îndreptățită indignare. Cum se poate ajunge la așa aberații? Știu (din proprie experiență) că fiecare are micile lui momente de nebunie, dar ce se vede în figura alăturată întrece orice limită. Nu mai comentez, căci și cuvintele mi s-au speriat și au fugit care-ncotro. Am scris azi doar ca să-mi rămână notate undeva gândurile astea mirate (vorba bancului, „'ai di capu' șî de zîlili mele”), motto-ul și, bineînțeles, „neprețuita” poză...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...