sâmbătă, 3 decembrie 2022

Nori (roz) peste toate gândurile mele



MOTTO: Timpul nu trece mai repede ca altădată, doar noi trecem pe lângă el mai repede.” (George Orwell)

 
Am constatat că mai am vreo șapte titluri scrise „în avans”. Și cred că o să renunț la metoda asta, deja nu mai are niciun haz. Am scris astăzi doar pentru că mi-era dor să trec pe aici, pe la blog, și pentru că am „sărit” în luna decembrie fără să comentez nimic. Poate e mai bine așa, căci aș fi avut niște postări destul de „sumbre”. Titlul de azi se nimerește fix ca nuca-n perete, nu comentez nimic, deci o să scriu doar cuvintele din dexonline.ro (poate, și o glumiță)...
Cuvântul aleatoriu:
MAGIÚN n. Produs alimentar, sub formă de pastă dulce, obținut prin fierberea îndelungată a prunelor (sau a altor fructe). /< turc. macun. Sursa: NODEX (2002)
Cuvântul zilei:
FARAFASTẤC, farafastâcuri, s.n. (Fam. și peior.; de obicei la pl.) 1. Podoabă sau ornament fără valoare, inutil. 2. Moft, capriciu, fason. Cf. ngr. farafás „fanfaron”. Sursa: DEX '09. Cheia alegerii: În 1947 a avut loc premiera piesei de teatru „Un tramvai numit Dorință” de Tennessee Williams.
P.S. Nu am găsit nicio glumă care să-mi placă, deci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...