vineri, 26 iulie 2024

Visuri, vise, gânduri...

Am găsit emoticoanele astea foarte simpatice (care răspund la întrebarea „Cum te simți astăzi”) pentru a le folosi ca ilustrare a scrierii mele. Pe moment, m-au distrat la culme, dar pe urmă mi-am dat seama că niciunul dintre ele nu se apropie măcar de ceea ce eu numesc „starea zilei”. De obicei, aceasta oscilează între „supărat”, „gânditor”, „somnoros” „mirat”, „trist” și „distrat” (nu înțeleg de ce nu se pune la „legendă” și varianta feminină). Sau, mai precis, este o combinație între ele. Azi, starea asta a mea s-ar putea numi „Nicicum”. Deci, nu prea am ce scrie. Sunt dezamăgită, căci voiam să scriu despre cuvântul zilei, „esperanto”, însă am mai scris, mai demult. Sunt dezamăgită pentru că, după căteva sărbători și câteva ploi bune, atunci când o să trebuiască să ies din atmosfera de concediu (pe care, acasă fiind, mi-am imaginat-o și apoi am încercat să „intru” în ea), îmi va fi cam greu, căci sunt multe de făcut și eu sunt „setată” pe citit, văzut filme, odihnă, plimbări prin natură. Sunt dezamăgită că nu prea mai găsesc glume noi și nici „chestii” interesante, mă rog, sunt dezamăgită de multe „chestii” (inclusiv de mine însămi), dar o să-mi treacă. Deci, referindu-mă la titlu, azi nu visuri, nu vise și, din păcate, nu gânduri. În continuare, câteva glume și, la post scriptum, un citat...

👇😆

- Domnule doctor, mă doare capul când mă dau jos din pat!
- Încercați să coborâți prima dată picioarele!

😆

O doamnă merge la cumpărături. Vede o rochie care-i place și întreabă:
- Cât costă această rochie?
- 2.000 lei, spuse vânzătoarea.
- La naiba! Dar aceasta?
- „La naiba” și jumătate…

😆

Un bărbat şi o femeie, care nu se cunoşteau, împărţeau acelaşi compartiment într-un vagon de dormit. După ce au trecut peste momentul iniţial de stânjeneală, s-au întins să doarmă, el pe patul de deasupra, ea pe cel inferior. În mijlocul nopţii, bărbatul se înclină în lateralul patului, o trezeşte pe femeie şi-i spune:
- Îmi cer scuze că vă deranjez, însă îmi e foarte frig. Aţi putea să-mi daţi, vă rog, încă o pătură?
Femeie se înclină şi ea în lateralul patului şi, uitându-se în sus spre el, îi face cu ochiul şi îi spune:
- Am o idee mai bună, ce-aţi zice dacă, numai pentru noaptea asta, ne-am considera căsătoriţi? 
Bărbatul, încântat, e de acord, după care femeia îi spune: 
- Ia-ţi singur o pătură, trântor ce eşti! 
P. S.

👇💓

În viață, mai devreme sau mai târziu, toți descoperim că fericirea perfectă nu există dar sunt câțiva care stau și cântăresc și opusul: nici nefericirea totală nu există.” (Primo Levi)

👇

Primo Levi (1919-1987) a fost un scriitor și chimist italian. El a fost martor al ororilor naziste și supraviețuitor al Holocaustului. În opera sa autobiografică „Mai este oare acesta un om?” și-a descris experiențele din lagărul de la Auschwitz. (Wikipedia)

👇

ATENȚIE! Atât unele dintre glume, cât și citatele (și nu mă refer numai la cele din scrierea de azi) se repetă și am să spun aici dezamăgirea ce nu-i trecută în „listă”: mi-e necaz pe mine pentru că uit, sau pentru că nu găsesc nimic mai nou și mai interesant, dar nu prea am ce face, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...