sâmbătă, 20 iulie 2024

Gânduri care se roagă să vină ploaia

De fiecare dată când plouă, pământul numără fiecare picătură pentru a ști exact de câte ori să-i mulțumească lui Dumnezeu.” (Mehmet Murat Ildan)


Eu nu prea pot susține că-mi plac ploile, mai ales cele de toamnă, reci, monotone și nesfârșite, dar acum chiar mi-e dor de niște apă care să se reverse peste pământul ars de soare. Grădina mea arată tare jalnic și, din cauza temperaturilor exagerat de mari, nu pot face mare lucru pentru ea, muncesc doar dimineața devreme și seara târziu dar, trebuie să recunosc, cam degeaba. Deci, să vină ploile! Din păcate, până acum, cu toate înnorările amenințătoare, cu toate tunetele și fulgerele, nu am avut în ultima vreme mai deloc ploi pe aici, prin Domneștii de Muscel. Așteptăm, în continuare. Poate că Sfântul Ilie...

Iată ce anunță  meteorologii:

CANICULĂ URMATĂ DE VIJELII ȘI GRINDINĂ⚡ 17 – 21 IULIE‼️⚡⛈️⚡‼️⚠️⛈️Din orele amiezii, începând din nord-vest, gradul de instabilitate atmosfericã va fi în creştere şi vor fi înnorãri temporar accentuate, averse ce vor avea caracter torenţial, descãrcãri electrice şi intensificãri de scurtã duratã ale vântului pe arii extinse la munte, în nord, centru, nord-est, cu extindere spre regiunile sud-estice.⚠️🌧️Cantitãţile de apã vor fi mai însemnate, vor fi vijelii şi condiţii de grindinã”, informează Meteoplus.” (Sursa: cancan.ro)

P. S. Când l-am întrebat pe Google dacă vin ploile, bineînțeles că mi-a arătat imediat zeci de imagini cu ediții ale cărții „Vin ploile” de Louis Bromfield, așa că a trebuit să fiu mai specifică și să mă interesez de ploile din a doua jumătate a lunii iulie 2024. Nimic fain nu ne așteaptă, acum suntem amenințați cu furtuni, grindină, descărcări electrice, după cum se vede și în imagine. Deh, asta e!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...