vineri, 12 iulie 2024

Niște gânduri despre niște găselnițe

Lumea este plină de cactuși, dar asta nu înseamnă că trebuie să ne așezăm pe ei.” (Will Foley)


Astăzi, din cauza unor chestii foarte faine (unele chiar pline de haz), pe care le-am găsit mai mult sau mai puțin întâmplător (și, de aceea, le-am numit găselnițe), pot zice că dispoziția mea (cu moralul și gândurile aferente) este destul de bună. Nu mă mai plâng de nimic, ba chiar zâmbesc, și încerc să privesc înainte cu optimism. Cu unul real, nu „aranjat” de mine să pară așa. Nu mai scriu nimic altceva pentru că mi-e teamă să nu dispară STAREA asta mișto. 

👍 Găselnițele mele: poza, citatul de la început și... bancurile.

GĂSELNIȚĂ, găselnițe, s.f. (Fam.) Situație de efect găsită și exploatată de cineva (într-o operă literară, de critică etc.). – Găsi + suf. -elniță.

👍 Mă rog, cuvântul mai însemnă și...

GĂSELNIȚĂ, găselnițe, s.f. Fluture mic, de culoare roșie-cenușie cu cercuri albe, ale cărui larve rod fagurii de miere; molia-stupilor (Galleria melonella). – Din bg. găsenica „omidă” (după derivatele în -elniță).

😃

De ce unii bărbați preferă un câine în loc de o nevastă?

1. Cu cât întârzii mai mult să ajungi acasă, cu atât este mai bucuros câinele că te vede.

2. Câinele nu se supără dacă, din greșeală, strigi numele altui câine.

3. Părinții câinelui nu vin niciodată în vizită.

4. Câinelui îi place vânătoarea și pescuitul.

5. În cazul în care câinele tău fuge, nu-ți ia jumătate din bunuri.

😃

Un tip merge la o primă întâlnire cu o tipă cunoscută pe un site de matrimoniale, dar pe care nu o văzuse niciodată. Pentrul cazul în care nu i-ar fi plăcut de femeie, el a aranjat cu un prieten să-l sune după vreo 30 de minute, ca să-și asigure o scuză pentru o situație de urgență. Se întâlnesc cei doi la o cafenea, comandă câte o cafea, începe o discuție, dar este clar că nu-i place femeia. Așa cum a fost înțelegerea, bărbatul este sunat de prieten. Își cere scuze că trebuie să iasă afară pentru a vorbi la telefon. Când se întoarce, tipul afișează o față tristă și îngrijorată:

- Îmi pare foarte rău, dar trebuie să plec. Bunicul meu tocmai a murit.

- Slavă Domnului, zice femeia. Dacă nu murea al tău, sigur ar fi murit al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...