marți, 9 iulie 2024

ASTĂZI, GÂNDURI CLAIE PESTE GRĂMADĂ

În loc de MOTTO: ণ 👊 💭 

Stările mele de azi: 😕😒😞

Notă explicativă

Buuuun, iată că, în clipa asta, din toată munculița mea de vreo oră și jumătate (idei noi, documentare pe Internet, dar și din cărți, căutare citate și fotografii), nu a rămas decât titlul. Dimineață (foaaaarte de dimineață), am trecut cuvintele din Dexonline pe „peretele” meu de Facebook și apoi am venit rapid la blog cu gândul de a scrie despre o expresie „restantă”de zilele trecute („ca musca la arat”), despre studiul telomerilor (un fel de reiterare „medicală” a basmului „Tinerețe fără bătrânețe”), despre faptul că am devenit prea dodoloață și că vreau să fac o drastică cură de slăbire, în fine, despre multe alte clăi și grămezi de gânduri. Am găsit niște motto-uri foarte faine, dar la poze m-am împotmolit, nu am reușit să descarc niciuna. Și țineam neapărat ca unele dintre ele să apară la postarea asta. Destul de enervată, cred că am apăsat din greșeală „delete” și am rămas, cum am spus, doar cu titlul. Deh! Așa că, în loc de motto, am pus niște semne pe care le „decodific” așa: semnul din sanscrită înseamnă că eram caaalmmmmă înainte de a șterge tot ce am scris, semnul următor arată că începeam să mă enervez, apoi să am oarece gânduri/imprecații destul de dure, supărată fiind pe mine însămi, pe laptop și pe blogspot.com. „Stările mele” nu mai trebuie decodate, căci emoticoanele sunt destul de elocvente. În plus de toate astea, am o stare de „răceală-în-plină-vară” (nu-i zic viroză căci „se sparie gândul”), cu strănuturi, dureri de cap, curs nas, tuse seacă. Și asta m-a împiedicat să-mi execut grădinăreala de dimineață, căci pe urmă e așa de cald, încât nu mai îndrăznesc să ies din casă. Poate mâine voi fi în stare să „recuperez”. Bine, acum plec să caut niște glume... 

😊

- Soția mea dorea ca pe copilul nostru să-l cheme Ion, iar eu voiam să-i spunem Vasile. Pe chestia asta ne-am certat nouă luni de zile.

- Și, la ce soluție ați ajuns?

- N-am avut încotro și i-am spus Maria!

😊


Doi bărbați discută la o partidă de pescuit:

- Ce-i cu tine, măi omule, de ce ești așa cătrănit?

- Am probleme cu soacra...

- Toți au probleme cu soacrele.

- Da, dar nu toți le lasă însărcinate!

😊

Nutriționistul:

- Consumați mai multă scorțișoară, vă ajută la slăbit!

Eu, la patiserie:

- Șase gogoși cu scorțișoară, vă rog!                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...