vineri, 30 august 2019

Gânduri supercalifragilisticexpialidocious

Imagine similară 

 MOTTO: „Mămăligă - Istoria românilor la ceaun.” (Tudor Mușatescu)

 

   Recunosc că sunt o mare fană a mămăliguței. Chiar acum, când voi termina de scris aceste rânduri, o să mă duc să „prestez” una, adică să pun de mămăligă. Vedeți însă, domniile voastre, marea deosebire de sens când mai adaug un „o”: să o pun de mămăligă (Doamne ferește!) și asta deja înseamnă că mă aflu într-o situație dificilă, neplăcută. Ceea ce nu e cazul. Sau, mă rog, mă prefac că totul e biiine. Asta e toată „filosofia” mea pe ziua de azi... 

Iată și cuvintele de azi din dex.online:

CUVÂNTUL ALEATORIU: 

BILOBÁT, -Ă, bilobați, -te, adj. (Bot.) Alcătuit din doi lobi. – Din fr. bilobé. Sursa: DEX '09 (2009)

CUVÂNTUL LUNII: 

CARACÁL s. m. linx cu urechile negre, în Africa și în stepele din sud-vestul Asiei; râs de pustiu. (< fr., sp. caracal). Sursa: MDN '00 (2000)

Cheia alegerii: Evenimentele din Caracal ar putea să schimbe fața României
CUVÂNTUL ZILEI: 

APOLOGÉT, apologeți, s. m. Susținător fervent (și adesea exagerat) al meritelor cuiva sau a ceva. – Din germ. Apologet. Sursa: DEX '09 (2009)

Cheia alegerii: S-a născut în 1748 Jacques-Louis David, unul dintre cei mai influenți pictori francezi ai stilului neoclasic. A fost un admirator fervent al lui Napoleon, fiind numit de acesta drept prim pictor al curții imperiale.

BANCUL DE AZI:

Un bărbat intră într-un magazin de pantofi. Se uită ce se uită, și cere vânzătoarei să îi arate o pereche de pantofi. Îi și încearcă. Vânzătoarea îl întreabă:
- Cum sunt?
- Mă strâng puțin, răspunde acesta.
- Încercați să scoateți limba, spune vânzătoarea.
- Phăi, thoth mă sthrângh phutsin…
P.S. Titlul e absolut aiurea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...