duminică, 1 septembrie 2019

Popasuri printre gânduri



Imagini pentru popasuri  

MOTTO: 

Tinerețe, dar dumnezeiesc,
Cum aluneci, fără să mai vii.
Nu pot plânge cât să plâng doresc
Și, adesea, plâng făr-a dori!

           (Ruben Dario)


   Să nu vă inducă în eroare motto-ul nostalgic, nu plâng după tinerețea mea (hm, poate, un pic) pentru că sunt de părere că fiecare vârstă are frumusețea ei. Și, în general, nu plâng. Pentru că nu vreau. Am pus acolo aceste versuri ale lui Ruben Dari, pentru că sunt din poezia intitulată atât de frumos, „Cântec de toamnă în primăvară”. Azi voiam să fac popas (din nou) la gândul că pe Internet, dacă ai răbdare și cauți, găsești niște lucruri foarte interesante. Bine, găsești și o groază de nimicuri și prostii, dar e bine să nu le bagi în seamă. Pe mine mă agasează două lucruri (adică, azi, că sunt mai multe), și anume, faptul că unii nu spun unde-i un loc frumos, cine a scris niște versuri frumoase sau de unde e vreun citat, și, al doilea, faptul că și eu uit câteodată (foarte rar!) să spun cine-i autorul unui citat. Am un exemplu pentru fiecare din aceste „agasări”:

   Exemplu de versuri frumoase, dar nu era trecut autorul și nici eu nu-l știu:
Colț de lună în colț de rai,

 Floare de colț cerului dai.”

***

   Exemplu de idee foarte inspirată, foarte expresivă, pe care am văzut-o undeva, dar nu mi-am notat unde:
Oamenii sunt ca sarea: ca sarea-n bucate, ca sarea și piperul, ca sarea-n ochi, ca sarea pe rană..”

 

   O.K. Să lăsăm astea, hai să ne amuzăm oleacă:

***

O blondă ia cina împreună cu soţul ei şi-i spune: „Auzi, iubitule, mi-a spus azi dimineață un coleg de serviciu un banc cu blonde. Am râs de era să cad jos din pat.”
 

***

Doi prieteni se întâlnesc dimineața, la cafea.

Unul din ei are un ochi vânăt.

- Ce-ai păţit la ochi?

- M-a lovit nevasta.

- De ce?

- I-am spus „TU”..

- Doamne ferește, dar ce fel de relație aveţi voi în familie de te-a lovit pentru atâta lucru?

- Păi, să vezi, aseară, pe când mâncam, mi-a zis: „Ştii, dragă, noi n-am mai făcut sex de trei luni”. Şi eu i-am răspuns: „Poate TU!


***

Un domn intră în reprezentanța auto „Mercedes" și îi spune managerului:

- Soția mea ar dori să discutați puțin despre „Logan”-ul din vitrină.

- Îmi pare rău, domnule, dar nu avem nici un „Logan” în vitrină!

- Credeți-mă pe cuvânt, acum aveți!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...