luni, 15 iulie 2019

Gânduri care iau decizii pripite

Imagini pentru graba strica treaba  

      Titlul se referă la hotărârea mea de azi, luni, 15 iulie (o zi cu frig și ploaie ca în noiembrie...) că am să notez pe blogul meu câte ceva în fiecare zi. Dar o să procedez cum ne îndeamnă sutele de „nutriționiști” (pe care eu îi ignor cu grație), adică să scriu des și puțin. Azi este excepția, e prima zi și trebuie să-mi explic (mie însămi) această decizie. Nu mi-o pot explica. Mă tem că mă pripesc cu promisiunile, și știm că, întotdeauna „graba strică treaba”. Ei, o să încerc! Astăzi, despre:


   „Edgar Cayce (pronunțat în engleză /keɪsiː/; n. 18 martie 1877, Hopkinsville, Kentucky – d. 3 ianuarie 1945, Virginia) a fost un medium de origine americană ce susținea că putea să dea răspunsuri în privința anumitor întrebări, precum cele legate de sănătate sau Atlantida, printr-o stare de transă. În ciuda faptului că Edgar Cayce era un creștin devotat și a decedat înainte de formarea mișcării New Age, majoritatea adepților acestei mișcări îl consideră pe Cayce fondatorul mișcării. (...) New Age (Noua Eră) este un curent spiritual occidental apărut în a doua jumătate a secolului 20. Adepții acestui curent pretind o apropiere mai mare de spiritualitate, ei susținând cǎ acest lucru este necesar pentru ca omenirea sǎ poată intra într-o „nouă vârstă”, în care va domni armonia universalǎ. Curentul presupune "apropierea tradițiilor spirituale și metafizice și infuzia lor cu influențe de la psihologia dezvoltării personale (și motivațională), medicina holistică, parapsihologie, studii ale conștiinței, fizica cuantică". (Wikipedia).

   Dintre profețiile lui Cayce (despre care aș zice, ca în banc, „n-aș prea crede!” , citez doar trei (restul le găsiți pe efemeride.ro sau aiurea):

& Dacă omenirea vrea să evite distrugerea, trebuie să se întoarcă la modul natural de viață. Aceasta este singura opțiune pentru evitarea dezastrului total.

& Atunci când va începe era celui de-al cincilea Soare (după ziua de 12 decembrie 2012) va începe o nouă eră marcată de cele mai multe schimbări. Doar cei care vor ține pasul și vor înțelege că schimbarea face parte din viață, vor ajunge să experimenteze cele mai deosebite sentimente și trăiri, adică viața în esența sa.

& Oamenii vor putea să trăiască mai mult decât în prezent. Această descoperire va arunca omenirea într-un alt proces al evoluției.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...