duminică, 18 august 2024

O mică tornadă mi-a dat gândurile peste cap

Titlul spune totul, așa că nu mai comentez. Vineri după-amiază a fost o furtună grozavă, cu vârtejuri mari de vânt, care a făcut multe stricăciuni în molcomul meu Domnești. Și acoperișul casei mele, precum și grădina, au avut de suferit, ceea ce m-a necăjit foarte. Și m-a lăsat total bulversată. Ah, da, stați așa, am zis că nu mai comentez. 
Cuvântul aleatoriu de azi:
👇
ANTIGUAN, -Ă, antiguani, antiguane, s.m. și f., adj. 1. S.m. și f. Persoană care face parte din populația statului Antigua-Barbuda sau este originară de acolo. 2. Adj. Care aparține statului Antigua-Barbuda sau antiguanilor, referitor la Antigua-Barbuda ori la antiguani. – Din engl. Antiguan.
Cuvântul zilei:
👇
MATRICE, matrice, s.f. 1. (Matematic) Sistem de numere grupate într-un tablou dreptunghiular care are un anumit număr de coloane, linii sau rânduri. 2. (Log.) Tabel reprezentând valoarea de adevăr a unui enunț pe baza valorii de adevăr a elementelor sale componente. 3. (Anat.) Uter. ♦ Fig. Obârșie, origine. 4. (Biol.) Partea fundamentală, nediferențiată a citoplasmei, a cromozomilor etc. – Din lat. matrix, -icis, fr. matrice. Cheia alegerii: În 1587 s-a născut Virginia Dare White, în Carolina de Nord. A fost prima americană de origine anglo-saxonă. A dispărut câțiva ani mai târziu, împreună cu restul familiei, în timpul unui atac indian.
Bancul de azi:
👇
- Iubitu' meu, îngerașul meu, unde ești?
- Sunt în dormitor, dragă!
- Mai taci, tu, că eu caut cățelul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...