sâmbătă, 24 august 2024

De o vreme, gândurile mele nu sunt ex parte

MOTTO: „În această lume, doar proștii nu au nicio problemă.” (Proverb turcesc)


Am dat azi fuga-fuguța la blog pentru că mi-era dor, căci n-am mai scris aici de multă vreme și, mai ales, pentru că voiam să mă lămuresc ce e cu niște cuvinte (vreo cinci) pe care le-am găsit dând cu zarul. „Prietenii știu de ce”, e vorba de găsirea cuvântului aleatoriu în Dexonline. Dar, după ce am scris cuvintele de sâmbăta asta, m-a cuprins un fel de leneveală și am lăsat căutarea pe mâine. Am avut luna asta o perioadă cam dificilă (eufemistic vorbind), dar poate că sunt eu cam exagerată, mă agit pentru toate nimicurile și, e clar, nu prea gândesc pozitiv. Iar uneori nu gândesc deloc. Și, vorba bancului, „cam uit”. Azi vreau să-mi aduc aminte de sintagma „ex parte”. Ca prin ceață, parcă îmi amintesc ceva despre ea și tot ca prin ceață realizez că am mai scris cândva despre acest „subiect”. Mda, trec peste asta și mă duc să caut un banc...

👇

În literatura juridică, ex parte este un termen latin care înseamnă literal „din/din partea/facțiunea”, semnificând astfel „în numele”. O decizie ex parte este cea luată de un judecător fără a solicita prezența tuturor părților la diferend.” Sursa: Wikipedia (Engleză)

☺ 

Mesaje pe WhatsApp:

– Bună! Numele meu este Radu şi vreau să-ți spun că eşti incredibil de frumoasă. Mi-ar plăcea foarte mult să ne cunoaștem. Te-aş face cea mai fericită femeie din lume, pentru că cea mai frumoasă eşti deja.

– Mda, pun pariu că așa le spui la toate.

– Nu chiar. De exemplu, mai devreme i-am spus uneia că numele meu e Marcel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...