joi, 8 august 2024

Câteva gânduri scrise într-un cver

Terapeutul meu mi-a spus că modul în care pot obține adevărata pace interioară este să termin ceea ce încep. Până acum am terminat două pungi de M&M și un tort de ciocolată. Deja mă simt mai bine.” (Dave Barry)


Câteva dintre „stările” ce mă bântuie le vedeți în poză, încercarea mea de a mă amuza o vedeți în motto, căci bancuri nu am găsit. Inspirația mea n-o vedeți, căci nu există. Nici cuvintele din dexonline.ro nu prea m-au ajutat azi. Am dat cu zarul („prietenii știu de ce”) de vreo douăzeci de ori și unicul cuvânt care mi-a trezit interesul a fost...

👇

CVER s. n. Ansamblu de linii orizontale dintr-o tabelă sau dintr-un formular. – Din germ. Quer[stellung]. Sursa: DEX '09 (2009).

👇

Destul de „năcăjită” că nu am idei demne de trecut pe curat, plec de-aici, nu înainte de a-mi reaminti ce scriam acum zece ani, cam tot pe vremea asta...

👇

Nu am mai dat pe aici, pe la blogul meu, din varii motive, nu vreau să intru în detalii. Din lipsă de Inspirație şi de timp, am întrerupt şi scrierea așa-zisului meu roman. Deh, aş zice că nu-i nicio pagubă, că tot nu-l citea nimeni. Acum, la mijloc de august, după ploile ce au curs mereu, cu obstinație, de prin aprilie, e un soare așa de năucitor, încât simt cum, realmente, gândurile mi se lichefiază. Aşa că o să scriu mai rar şi mai puţin. Cred că vă amintiți, domniile voastre, de un personaj ce apărea în emisiunile pentru copii şi care se numea Abramburica. Ei bine, mă recunosc în ea, cel puțin ca denumire a stării pe care mi-o dă canicula. Și nu numai ea, dar nu mai insist. Aş putea, parafrazând, să mă numesc Avramburica. Mda, pun punct aici, poate că, în zilele următoare, gândurile mele se vor ordona cât de cât...

(GÂNDURI BRAMBURITE, 15 august 2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

                                                            MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să așt...