marți, 26 martie 2024

Oarece gânduri indecise


Cum am mai spus deja (de nenumărate ori), eu încerc să fac abstracție de politică, de scandalurile „mondenilor”, de știrile false sau voit mincinoase, drept pentru care uneori, după zile-ntregi de ignorare a presei scrise sau a emisiunilor TV, mă regăsesc în postura Cetățeanului turmentat din piesa lui Caragiale „O scrisoare pierdută”. Și asta nu pentru că „m-am luat de băut”, nu, și nici pentru că-mi pun celebra întrebare „Eu cu cine votez”, ci pentru că acum nu știu precis CÂND votez. E an electoral în România și eu o să trec, la fel ca la alegerile din trecut, prin neplăcute și obositoare „cântăriri” (deh, sunt Balanță). Mai întâi mă întreb dacă mai merită să votez, căci îmi zic că tot degeaba e, pe urmă mă hotărăsc, de fiecare dată, să mă duc la vot. Și apoi, tot de fiecare dată, după ce gândurile mele se decid, plec acasă cu un sentiment pe care nu-l pot defini cu exactitate, dar care sigur nu e „de bine”. Azi m-am lămurit cu datele alegerilor. Văd că în iunie primim cinci buletine de vot și sunt sigură că citirea lor mă va încânta la culme...

👇

Calendarul alegerilor din 2024:
* 9 iunie 2024 - alegeri locale și alegeri europarlamentare;
* 15 și 29 septembrie 2024 - alegeri prezidențiale (surse);
* 8 decembrie 2024 - alegeri parlamentare.
(...) În țară, fiecare alegător va primi câte 5 buletine de vot. Patru pentru alegerile locale, iar votanții vor primi și un buletin de vot pentru alegerile pentru Parlamentul European. Buletinele sunt:
* unul pentru lista de europarlamentari;
* unul pentru primar;
* unul pentru lista consiliului local;
* unul pentru președintele consiliului județean;
* unul pentru lista consiliului județean.
Sursa:https://euronews.ro

BANC:

- Aseară m-am îmbătat, am sunat-o pe nevastă-ta și i-am zis totul despre noi.
- De ce-ai făcut asta?
- Nu mai suport! Când te sun să vii pe la mine și tu îmi zici că nu poți pentru că ești cu ea, îmi vine să mor!
- Caută-ți pe altcineva, măi tâmpitule, eu nu pot să vin la tine de câte ori vrei tu să joci table, acum sunt însurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Azi, doar câteva gânduri (și ălea necăjite tare)

    MOTTO: „ Când sunt supărat(ă), cânt. Pe urmă, îmi dau seama că vocea mea e mai groaznică decât supărarea .” (Anonim)      De fapt, ca să...