joi, 1 aprilie 2021

Gânduri în april

  Felicitari de 1 Aprilie - Omul are nevoie de dragoste. Viata fara duiosie  si fara iubire nu e decat un mecanism uscat, scartaitor si sfasietor.  Victor Hugo 1 Aprilie - mesajeurarifelicitari.com

Azi îmi promisesem să scriu despre cu totul altceva, dar de dimineață, când am căutat cuvintele din dexonline.ro (lucru care mi-a intrat în obișnuință precum spălatul pe dinți), am găsit acolo un anunț/păcăleală care m-a amuzat și m-a făcut să-mi încep ziua mult mai frumos. Acum sunt frântă de oboseală (deci domniile voastre au priceput că m-am dedat iarăși la niște munci fizice istovitoare), dar tot o să mă mai amuz o dată (acum, împreună cu cei patru-cinci cititori ai blogului meu) cu articolul celor de la dexonline.ro ce anunța, detaila, dar și protesta apropo de „Ordonanța de Urgență nr. 420/2021 emisă de Guvernul României”, care reglementa revenirea la scrierea cu Î din I. Ha, ha, simpatici!

&

Pe site-ul ph-online.ro am găsit un articol despre cum să păcălești de 1 aprilie fiecare zodie. Pe mine mă interesează:

Balanţă. Balanțele, ca și leii, țin foarte mult la aspectul fizic și la imaginea publică. Dacă vrei să te distrezi pe seama unui nativ al acestei zodii, spune-i că s-a îmbrăcat urât, că un articol vestimentar pe care îl poartă pare împrumutat de la bunica, sau că îi stă rău părul.

&

BANCUL DE AZI:


La restaurant:

- Ospătar, mâncarea a fost delicioasă, te rog transmite-i complimente bucătarului!

Ospătarul se duce la bucătărie și îi spune bucătarului:

- Nea Costele, ești un bărbat frumos și șorțul ăsta te face să arăți mai slab...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...