miercuri, 28 aprilie 2021

Gândurile și stările induse de ele...

Mustang Vet - Acasă | Facebook

😉 De foarte mult timp (de vreo zece ani, cred), îmi împărtășesc aici, pe blogul meu, unele dintre gânduri. Nu că i-ar păsa cuiva... Am început, sporadic, și apoi mai des de prin 2019, 2020 (scuze, „douăzeci-douăzeci”), să postez pe Facebook și ceea ce eu numesc STAREA ZILEI. Nu e ceva original, recunosc, am văzut cu toții că pe câmpiile Internetului zburdă voioase POEZIA ZILEI, BANCUL ZILEI, CITATUL ZILEI, ȘTIREA ZILEI etc. Dar asta e, ca și atunci când scriu ceva, eu sunt la fel de sinceră și în „afișarea”, uneori autoironică, alteori cu efecte de încurajare, a STĂRILOR mele (sau, mai degrabă, a STĂRII de atunci a gândurilor mele). Francezii au pentru acest „ceva” care nu se poate explica prea bine în cuvinte (și deci se recurge la imagini...) pe „je ne sais quoi”, englezii au „a feeling”, noi spunem „a avea sentimentul că” (bine, noi mai avem și STAREA de „dor”, dar asta e cu totul altă poveste), eu îi zic STAREA ZILEI. Cu toate că poza asta haioasă cu mâța care dă declarație la Poliție că a „făcut pipi în cutia cu măști” nu este Starea gândurilor mele de azi, am ales-o pentru că mă amuză. Și acum chiar am nevoie de amuzament. Pentru că mă încearcă niște tristeți (și oarece răceală, hm), pentru că e frig, a plouat, atmosfera-i umedă și mohorâtă, pentru că am multe de făcut dar n-am chef, pentru că... Ei, ascultând un pic de muzică, în timp de scriam, parcă mi-am mai ridicat un pic moralul. Deci...

BANCURILE ZILEI:

- Iubito, ia uită-te, la noi în grădină chiar se leagănă un elefant pe o pânză de păianjen!

- Încetează, măi! E mama în hamac...

&&&

Ajung acasă, mă dezbrac, fac un duș și mă bag în pat. Nevastă-mea îmi spune: „Ești beat!” și eu o întreb: „De unde știi?” „Păi, îmi răspunde femeia, tu locuiești în apartamentul vecin...”

&&&

La rubrica BANCURI a unui ziar apare: „Neața! Dacă am jignit pe cineva în ultimul timp cu glumele mele, îmi cer scuze. Nu știam că știți să citiți...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...