sâmbătă, 25 ianuarie 2020

Jazz și gânduri

Imagini pentru unora le place jazzul  

Azi, începând să scriu (nu, nu aici pe blog, de fapt lucrez acum la ceea ce se cheamă, foarte simandicos, „tehnoredactare computerizată” a unui volum de poezii), am ascultat un pic de jazz și, din nou, am avut un scurt moment, fulgurant, minunat și dureros de scurt, în care m-am simțit în echilibru cu mine, cu gândurile și trăirile mele. M-am simțit bine, ceea ce nu prea mi se mai întâmplă în ultimul timp, oricât aș încerca să gândesc pozitiv, să citesc lucruri amuzante sau să-mi fac singură curaj. Ei, momentul acela de „bine” s-a cam dus, o să-mi continui munca, o să ascult jazz, și o să mă „veselesc” (prin asociere de idei) cu amintirea filmului „Unora le place jazzul” (vezi poza), care m-a amuzat la culme, l-aș vedea iar și iar, cum aș vedea și filmul românesc „Actorul și sălbaticii”. Bun, am să sfârșesc repede această scriere, cu un banc, bineînțeles:


Un tip se adresează vânzătoarei dintr-un magazin de articole sportive:

- Aș dori un trening, vă rog.

- De care? Pentru indoor sau outdoor? Pentru jogging, fitness sau pilates? Sintetic sau din bumbac? Clasic sau streatch?

- D-ăsta de stat prin casă, dus gunoiul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...