sâmbătă, 11 ianuarie 2020

Gânduri care mulțumesc

Ziua Internațională a cuvântului Mulțumesc - vezi când trebuie să spunem mulțumesc  

  MOTTO:
Recunoștința este abilitatea de a experimenta viața ca un dar. Te eliberează din închisoarea preocupării de sine.” (John Ortberg)

   Azi, de Ziua Internațională  a Cuvântului Mulțumesc, vreau doar atât: să le mulțumesc celor care binevoiesc, din când în când, să citească ce scriu eu aici, pe blog. Așa că:

  Germană – Danke; Italiană – Grazie; Engleză – Thanks; Franceză – Merci; Maghiară – Kosonom sepen; Finlandeză – Kiitos; Cehă – Díky; Croată – Hvala; Daneză – Tak; Norvegiană – Takk; Olandeză – Bedankt; Poloneză – Dzieki; Portugheză – Obrigado; Spaniolă – Gracias; Suedeză – Tack; Mongolă – Tand baiarlalaa; Turcă – Tesekkur ederim; Vietnameză – Lam on etc. 

Bonus, trei bancuri:

 - Mă, Ioane, mă! Ai auzit ce-o pățit bietu' Gheo azi-noapte? 

 - Nu, mă! Tulai, Doamne, da' ce-o pățit? 

-  'Ai de capu' și de zâlile lui! O fugit cu nevastă-mea, mă!

&&&

La judecătorie:

- Acuzat, pentru ce ai spart de trei ori la rand, vitrinele aceluiași magazin?

- Păi, dom' judecător, prima oară, am furat o rochie pentru soția mea. A doua și a treia oară m-a trimis s-o schimb...

&&&

Un bărbat se întoarce acasă roşu la faţă şi transpirat.

– Ai băut! zice soţia.

– Nicio picătură, mă jur!

– Dar abia te ții pe picioare! Spune sincer, cât ai băut?

– Nu am băut!

– Atunci repetă ce zic eu: un vultur stă pe pisc cu-n pix în plisc.

– Mda, am băut...


  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...