vineri, 10 ianuarie 2020

Gândurile dintr-o vineri...

  

   „Este de o mie de ori mai bine să fii optimist și să te înșeli, decât să fii pesimist și să ai dreptate.” (Jack Penn)

   În această zi de vineri nu mai încerc nici să fiu fals optimistă (știți domniile voastre, glume, jocuri de cuvinte, autoironii, ciripit grațios despre lucruri banale), nici să-mi reduc la tăcere pesimismul latent (da, trebuie să mărturisesc că e acolo, în subconștient, și apare din când în când), ci o să fiu cât mai realistă. Și sinceră. Deci, ideea e că nu știu de ce am venit aici, la blog, pentru că nu am nicio idee demnă de a fi scrisă. Adică, nu, am niște idei și niște gânduri, dar nu sunt în stare să le găsesc o formă de exprimare pe care să o admit ca onorabilă. Așa că o să citez mai jos o zicere (atribuită de Internet Maicii Tereza) unde am găsit multe lucruri cu care sunt de acord. Bine, cu unele nu sunt de acord (de fapt, cu două, o să ghiciți domniile voastre care) dar cine mă întreabă pe mine ce și cum?! Deci:

„Ziua cea mai frumoasă? Astăzi.

Obstacolul cel mai mare? Frica.

Lucrul cel mai uşor? Greșeala.

Greșeala cea mai mare? Renunțarea.

Rădăcina cea mai rea? Egoismul.

Distracția cea mai bună? Munca.

Înfrângerea cea mai urâtă? Descurajarea.

Profesioniștii cei mai buni? Copiii.

Nevoia dintâi? Comunicarea.

Fericirea cea mai mare? Să fii util.

Misterul cel mai profund? Moartea.

Defectul cel mai mare? Întristarea.

Sentimentul cel mai urât? Ura.

Cadoul cel mai frumos? Iertarea.

Traseul cel mai bun? Calea dreaptă.

Senzația cea mai plăcută? Pacea interioară.

Gestul cel mai frumos? Zâmbetul.

Medicamentul cel mai bun? Optimismul.

Satisfacția cea mai mare? Datoria împlinită.

Puterea cea mai mare? Credința.

Lucrul cel mai frumos din lume? Iubirea.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...