duminică, 14 februarie 2021

GÂNDURI ANTAGONICE

Imagini pentru valentine s day sucks  

MOTTO: „Dragostea nu moare de moarte naturală. Dragostea moare din orbire, greșeli și trădări”. (Anais Nin)


      Cei care au mai citit postările mele de anii trecuți, din această zi (importată) a celebrării iubirii, știu bine părerile mele despre ea. S-ar rezuma la: bla, bla, Iubirea trebuie să fie celebrată în fiecare zi, bla, bla, nu e o sărbătoare neaoș românească, bla, bla, Valentine's Day e „câh”, bla, bla... Ei bine, probabil că, și dacă eram tânără și îndrăgostită, tot nu aveam altă părere. Sau, poate, nu așa „radicală”. M-a amuzat poza de mai sus (de-aia am și copiat-o), așa că gândurile mele, care tind astăzi să fie un pic antagonice, m-au îndemnat să las subiectul ăsta baltă, să mă amuz la textul fotografiei (Valentine's Day - „De parcă dragostea nu-i destul de complicată așa cum este”) și apoi, după ce m-am amuzat destul, să-mi văd, ca de obicei,  de cuvintele de azi din dexonline.ro.
Cuvântul aleatoriu:
Picĭoácă (picĭoáĭcă), fem., pl. -ocĭ și -oĭcĭ (ung. pityóka și pucsóka, csucsorka csicsóka, diformat din it. patata, cartof). Trans.; Argeș ș. a. Cartof. Și picéŭcă, pl. -ĭ (Baĭa). Sursa: Scriban (1939).
Cuvântul lunii: (Tot) Rapel.
Cuvântul zilei:
INTENÁBIL, -Ă adj. (Franțuzism) Care nu poate fi susținut, menținut; de nepăstrat. ♦ (Fig.) Insuportabil. [Cf. fr. intenable]. Sursa: DN (1986).
Cheia alegerii: S-a născut, în 1970, actorul englez Simon Pegg. Printre filmele sale se numără și „Cum să rămâi fără prieteni” (în engleză „How to Lose Friends & Alienate People”).


BANC:


De Valentine’s Day, un bărbat intră într-o florărie:
– Bună ziua, aveţi felicitări pe care să scrie „Tu eşti unica mea iubire?”

– Da, avem.
– Dați-mi cinci bucăți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...