miercuri, 9 decembrie 2020

LISTE CU GÂNDURI

Lucruri de facut azi | Strop de lumina 

MOTTO: „Totul e așa cum a fost întotdeauna și cum, fără îndoială, va fi până când nu va mai fi nimic.” (Emil Cioran)


   Astăzi, după o noapte în care a mai fost o palidă și nereușită încercare de a ninge, o noapte în care am avut un somn destul de scurt și de agitat, este o dimineață mohorâtă și la propriu și la figurat. Sentimentul meu predominant e zădărnicia. Căutând un motto pe această temă, l-am găsit într-un grupaj de citate din opera lui Cioran, adunate de booknation.ro sub acest titlu foarte „încurajator” și „optimist”: „310 citate de Emil Cioran ce vor da cu tine de pământ (...)” De fapt, mă și mir singură, ce așteptări puteam avea?! În regulă, am citit vreo șapte citate, m-am adunat cu greu de pe jos, și mi-am sugerat (pe un ton imperativ) să urmez mai bine punctele din lista de mai sus, să las „izmeneala” asta introspectivă, și să-mi văd de treburi, căci o să-mi treacă gândurile astea mohorâte și vor veni, tropăind, altele. Mai calme și mai zâmbitoare. Oare? (Nu, nu e ecoul, e interogația mea).


    Doi tipi vorbesc între ei:

- Nevastă-mea conduce atât de rău încât GPS-ul i-a zis: „Știi ce, după 50 de metri trage pe dreapta, că eu cobor”. 

- Asta nu-i nimic, soția mea conduce așa de prost încât GPS-ul spune tot timpul „Tatăl nostru”...

 ***

- Domnule, aici nu puteți parca, deoarece pe aici trec persoane foarte importante: miniștri, senatori, deputați... 

- Nu e nicio problemă, am antifurt! 

***

Un şofer loveşte un pieton. După aproape zece metri, maşina se oprește şi şoferul scoate capul pe geam spunând: 

– Fii atent pe unde mergi!

La care pietonul, sculându-se de pe jos, răspunde: 

– Da' ce, mă, altfel dai înapoi? 

***

Agentul de circulaţie opreşte o maşină condusă de o doamnă în vârstă: 

– Doamnă! Nu e bine să conduceţi cu 20 km/h, fiindcă stânjeniţi circulaţia! 

– Dar eu numai am respectat limitarea de viteză de 21 km/h. 

– Doamnă dragă! Acel indicator nu arată limitarea de viteză, ci faptul că rulați pe Drumul Național nr. 21. 

– Zău? Mulțumesc mult… 

Agentul observă că pasagerii stau într-o linişte mormântală în maşină. 

– Doamnă, de ce stau aşa încremeniţi pasagerii dvs? 

– Oh, nu au nimic! Încă nu şi-au revenit de când am virat de pe Drumul Naţional nr. 195...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...