vineri, 18 decembrie 2020

Ganduri care se simt „forevăr iang”

De ce este bine să visezi bebeluși, conform teoriei lui Carl Jung |  Divertisment, Homepage Slider, Inedit | Unica.ro  

MOTTO: „Copilăria este lumea miracolului şi a magiei: este ca şi cum creația ar răsări trandafirie din noapte, totul fiind proaspăt şi uimitor. Copilăria se termină în momentul în care lucrurile încetează să mai fie uluitoare. Atunci când lumea îţi dă senzația de déjà vu, când eşti rodat de existență, devii adult.” (Eugene Ionesco)


    Aseară, înainte de a mă cuprinde somnul, mi-a venit în minte ceva ce am tot întâlnit prin filmele polițiste și anume „omor justificat”. Și mi-am zis, pe jumătate adormită că, dacă nu uit peste noapte, o să fac azi niște „săpături”, să văd ce-i cu asta, pentru că mie mi se pare o contradicție în(tre) termeni. Deci, iupiii, iată că n-am uitat și, „săpând”, am aflat că și la noi se pomenește în legi de așa ceva: „Legitima apărare, excesul de apărare justificat și cel scuzabil în cazul infracțiunii de omor prevăzută de art. 174 alin. 1. C.p.” (Sursa: lege5.ro). Nu, nu poate fi adevărat, niciun omor nu este „scuzabil”. Deci, logic, ajung la:
Contradicția în termeni (contradictio in adiecto) sau nonsensul ia naștere prin alăturarea unor cuvinte cu sens opus, incompatibile din punct de vedere semantic. Exemple: bicicletă cu trei roți, caligrafie urâtă, ortografie greșită (ortografie corectă – pleonasm), bifurcarea a trei drumuri, aniversarea a n-luni, edilul comunei, prioritate zero/a doua prioritate, etc. (Sursa: dictie.ro).

    Bun, e cazul să ies din subiectul ăsta sumbru și să vă spun de ce gândurile (ca și sufletul meu) se simt, pentru nu-știu-cât-timp, „forever young” (mereu tinere): pentru că tot aseară, butonând telecomanda, am dat de „Las Fierbinți” (serial pe care nu-l urmăresc, dar mă mai amuz din când în când cu câte o secvență) și acolo, văd că pe portiera celebrului TAXI scria mare FOREVĂR IANG. Am râs cinci minute, deși acum mă întreb „de ce”. Dar important e că am râs. Îmi face bine. Pentru cei care nu știu:

Las Fierbinți este un serial românesc de comedie, difuzat la Pro TV marțea și joia, de la ora 20.30. Sitcomul în regia lui Dragoș Buliga a debutat pe data de 1 martie 2012, având tema muzicală „Zarița Zanga”, compusă și interpretată de Mihai Mărgineanu, cel care apare și în distribuția serialului. Pe PRO TV PLUS poți urmări online episoade și momente amuzante cu personajele deja consacrate ale serialului de comedie, printre care: Celentano (Adrian Văncică), Vasile (Gheorghe Ifrim), Giani (Constantin Diță), Bobiță (Mihai Bobonete), Dorel (Mihai Rait Dragomir), Robi (Leonid Doni), Dalida (Ecaterina Ladin), Gianina (Anca Dumitra), Firicel (Cuzin Toma), Ardiles (Mihai Mărgineanu), Aspirina (Mirela Oprișor), Doru (Iulian Postelnicu), Moș Peleus (Horațiu Mălăele), Rapidoaica (Maia Morgenstern), Nicu Rață (Marius Chivu), Brânzoi (Ion Ionuț Ciocia). (Sursa: protvplus.ro).

 

    Și, niște glume, pentru un final „apoteotic”:


Se duce un tip la piață și zice:

- Vreau și eu cartofi din aceștia noi.

Vânzătorul întreabă:

- De cât?

- Mda. Decât cartofi...
#

Nava s-a dus la fund. Împreună cu alți câțiva pasageri, o femeie se salvează pe o mică insulă părăsită. După câtva timp, apare și soțul din valuri, abia mai ținându-se de o bucată de grindă. Terminat, se prăbușește lângă ea pe nisip.

- Am ajuns și eu, draga mea, murmură el cu o voce epuizată.

- Văd c-ai ajuns... Dar sunt curioasă unde ai fost pană acum!?
#
Soția: Ei, ce zici, e bună ciorba?

Soțul: Ai chef de ceartă?!
#

O blondă ia cina împreună cu soţul ei şi-i spune:

  - Auzi, iubi, mi-a spus azi dimineață un coleg de serviciu un banc cu blonde. Am râs de era să cad jos din pat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...