sâmbătă, 19 decembrie 2020

Gânduri trezite cu noaptea-n cap

 

    În loc de MOTTO:

Nu trebuie să ne cerem scuze doar pentru că
...nu ne încadrăm în „cutia” altora
...nu respectăm regulile impuse de alții
...nu gândim la fel ca ei
...nu credem minciunile pe care le cred alții
...nu rezonăm cu adevărul altora
...nu ne comportăm ca alții
...nu râdem la aceleași glume
...nu rămânem în zona lor de confort
...nu avem aceleași visuri
...nu dansăm după aceeași muzică.
Noi suntem diferiți.
Nu-ți cere scuze pentru că ești TU
.
(Sursa: FB - Gabriela Galea) 

 

   Am întâlnit mai demult postarea asta, pe Facebook, și mi-a plăcut mult, deci am păstrat-o. Are câteva adevăruri la care eu chiar rezonez. Așa că am pus-o azi în loc de alt motto. Și nu are rost să o mai comentez. Ceea ce am pus ca ilustrare a postării mele nu este vin fiert, nuuuuu, este ceai. Și ieri, și alaltăieri, și cred că și astăzi, am fost și voi fi o aprigă băutoare de ceaiuri. Dar acum mi-e mai bine, mulțumesc de întrebare. „Mă râd” și eu, ca să citez folosirea greșită a verbului „a râde” de către micuții cărora m-am căznit să le predau limba română (și, cu mai multă caznă, chiar limba franceză), căci rar mă-ntreabă cineva de sănătate. Deh, ce să zic, fiecare cu necazurile și grijile lui. Bine, o să închei repede scrierea de azi, pentru că realmente m-am trezit cu noaptea-n cap (la cinci și jumătate!) și încă nu m-am dezmeticit. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu m-am trezit cu noapte în cap, căci, în afara de mici uituceli și de zăpăceala-mi specifică, mintea mea nu e deloc în beznă. Și, apropo de asta, cred că știți și domniile voastre, expresia „noaptea minții” vine nu din înțelepciunea românească, ci de la Confucius, care a spus: „Ignoranța este noaptea minții, dar o noapte fără lună și stele.”


Bancuri:


Transcrierea unei convorbiri radio reale între un vas din Armata S.U.A. și autoritățile canadiene de coastă din Newfoundland, în octombrie 1995:

Americanii: 

Vă rugăm, schimbați direcția voastră cu 15 grade la nord, pentru a evita ciocnirea.

Canadienii: 

Recomandăm ca voi să schimbați direcția cu 15 grade la sud ca să evităm ciocnirea.

Americanii: 

Aici căpitanul vasului Armatei SUA. Repet: schimbați direcția!

Canadieni: 

Nu, repetăm: voi trebuie să schimbați direcția.

Americanii: 

SUNTEM PORTAVIONUL „ABRAHAM LINCOLN”, AL DOILEA VAS AL FLOTEI S.U.A ÎN OCEANUL ATLANTIC. NE ÎNSOȚESC CINCI DISTRUGĂTOARE, TREI CRUCIȘĂTOARE ȘI NUMEROASE VASE DE SPRIJIN. CER SĂ SCHIMBAȚI DIRECȚIA CU 15 GRADE LA NORD, SAU VOM LUA MĂSURI PENTRU A GARANTA SECURITATEA ACESTUI VAS.

Canadienii: 

Noi suntem un far. Voi decideți... 

%%%


Soţul, întorcându-se seara de la serviciu, este întâmpinat de soţie cu un afiş în mâini: „Nu vreau să vorbesc cu tine!” Omul ridică din umeri, îşi deschide o bere şi se aşază în faţa televizorului. Peste cinci minute apare soţia cu un nou afiş: „Da` nu ești curios de ce?!”


%%%

În vremea „comunismului biruitor”, un tip tocmai iese din sediul miliției județene şi, epuizat, se sprijină de un pom. Un trecător se apropie de el, întrebând:
- Nu vă supăraţi, nu ştiţi unde se bate aici la maşină?
- Nu ştiu, dom`le, pe mine m-au bătut manual...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...