miercuri, 14 octombrie 2020

Gânduri în pâslari


  

   Este destul de frig și, pentru că am început să-mi răscolesc prin dulap după hainele mai groase, mi-am reamintit de poza trimisă pe Messenger de o verișoară, și anume, niște vajnici pâslari de pe vremuri. Poza era însoțită de întrebarea „Știți ce sunt? Ați avut așa ceva?” Urmau o mulțime de răspunsuri, mai toate pozitive, cu amintiri, cu nostalgie, cu „Aș mai cumpăra și acum dacă s-ar mai face”. Cineva spunea „Am avut și eu, se numeai camelhari...” Îu, îmi zic eu, ce-or fi ăia? Mă duc repede să caut cuvântul și găsesc termenul „camelhair” („din păr de cămilă”), dar dacă erau papucii ăia de pe timpuri din păr de cămilă, eu pot spune că sunt Regina din Saba. Erau din pâslă, că de-aia le zicea pâslari, nu? Mă rog, asta a fost o digresiune, eu voiam să scriu despre „Balanțe”, că doar acum e zodia noastră. Deci:

Douăzeci de motive pentru care ești „Balanță”
1.Vrei ca toată lumea să fie fericită.
2. Motto-ul tău: Am gust în tot și toate.
3. Nu ai prejudecăți și idei preconcepute.
4. Oh, ești atât de iubitor/iubitoare.
5. Îţi place dreptatea.
6. Super sensibil/ă.
7. Ești o „furtună a minții”, dar de lux.
8. Urăști să iei o decizie.
9. În continuu îţi redecorezi casa.
10. Mare amator/amatoare de senzațional.
11. Îţi cunoști bine limitele.
12. Open mind („Minte deschisă): „Toți muncim pentru Dumnezeu. Este un patron dur şi salariul nu-i întotdeauna grozav, dar există mereu răsplată”.

 

Bancuri:

Soția: - De unde vii la ora asta?
Soţul: - Stai așa, ce caută bărbatul ăsta în patul nostru?
Soţia: - Nu schimba subiectul, dragă! De unde vii la ora asta?!
---
OPC-ul într-un restaurant chinezesc:
- Am auzit că aveți șobolani...
- Da, răspunde patronul, dar și orezul este foarte gustos!
---

- Unde ți-e soția?

- Topește slănina.

- Ați tăiat porcul?

- Nuuu! Face plajă...
---
Un tip discută cu o tipă pe chat:

– Hai să ne întâlnim la „McDonalds”.

– Și, cum am să te recunosc?

– Am să flutur din burtă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...