miercuri, 30 august 2023

Așteptând niște gânduri...

Cum se calculează vârsta pisicii în ani omenești? | zooplus Magazine 

De fapt, gândurile astea nu vin din altă parte, nu, ele există pe undeva, prin mintea mea, dar s-au ascuns cu o așa dibăcie, încât le caut de vreo trei ore în zadar. Cred că v-ați dat seama, domniile voastre, că e vorba de gândurile din Departamentul Inspirație, care sunt majoritatea în concediu medical, pentru că pe acela de odihnă deja l-au terminat. În fine, nu am ce le face, dar mă exasperează situația asta. Aș vrea cu disperare să scriu ceva, dar în mintea mea e un vid imens. Am trecut deja, conștiincioasă, cuvintele din dexonline pe Facebook și acum aștept să prind vreun gând mai acătării. De asemenea, aștept să văd dacă plouă sau nu, pentru că toată noaptea trecută au fost multe tunete și fulgere, dar prea puțini stropi de ploaie. Și, da, de data asta chiar doresc ploaie, dar nu așa de mult încât să mă „plimb” prin ea în drum spre cumpărături și achitat abonament Vodafone (care s-a mărit oleacă, așa, ca să fie „în trend” cu creșterile nerușinate ale prețurilor de peste tot). Fac o pauză și voi continua când mă întorc din sat, căci a ieșit soarele, deci nu mai am motiv să stau în casă...

Buuuun, m-am întors din sat, am recitit ce-am scris până acum și iar m-am simțit ca o elevă de clasa a patra, căreia i s-a dat ca temă pentru acasă o compunere. Mda, o să renunț la „temă” astăzi, căci mă străduiesc degeaba. Am găsit un citat care parcă, parcă aș zice că mă încurajează un pic și pe urmă o să caut niște glume noi și bune, lucru destul de greu în ultima vreme. Și gata! Gata, și pentru că nu mai știu ce să scriu, dar mai ales, gata, pentru că și eu, și gândurile mele arătăm ca pisoiul din imaginea de mai sus...
❤ „Purtăm în noi, minunile pe care le căutăm în jurul nostru.” (Sir Thomas Browne)

& Sir Thomas Browne (1605-1682) a fost un polimat englez și autor a unor lucrări variate care dezvăluie multele sale cunoștințe în diverse domenii, inclusiv știință și medicină, religie și ezoteric. Sursa: Wikipedia (Engleză).

& Polimat - (persoană) care are multe și variate cunoștințe. (dexonline.ro)

☺☺☺

- Iubi, unde dormim la noapte? Că nu văd vilă, nu văd nici iaht, nu văd limuzină, nu văd nimic din ce mi-ai promis...
- Dragostea e oarbă, de-aia nu vezi, fluturașul meu!

Soțul către soție:
- Draga mea, ești supărată?
- Nu, de ce aș fi?
- Nu știu, ești femeie, găsești tu ceva... 

Nora o sună pe soacră:
- Poți să-mi spui cine schimbă copilul dacă face pe el?
Soacra:
- Desigur că totdeauna mamă-sa, draga mea.
Nora:
- O.K. Poți să vii pe la noi? Fiul tău iarăși s-a îmbătat și a făcut pe el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...