duminică, 20 noiembrie 2022

E bine și e liniște printre gânduri

  

MOTTO: „Pacea rezultă din reantrenarea minții tale pentru a procesa viața așa cum este, mai degrabă decât așa cum crezi tu că ar trebui să fie.” (Wayne W. Dyer)



     Titlul „prevăzut” pentru astăzi aș zice că e oarecum conform cu „starea” mea și a gândurilor mele. Nu știu dacă ne este chiar BIIINE sau suntem pe deplin liniștite, dar este O.K. și așa. Gândurile mele (cele care nu dorm) sunt liniștite pentru că arată exact ca păsărelele acelea din poză. Nu sunt supărate, pur și simplu privesc în direcții diferite și n-au chef de vorbă. Unele vor să ne uităm împreună la Știrile zilei, dar le-am refuzat, căci ar însemna ca liniștea noastră să se ducă pe Apa Sâmbetei. Celelalte vor să căutăm niște bancuri noi, zicând că „aproape le-am învățat pe de rost pe cele adunate deja”. Le-am refuzat și pe ele. Așa că acum n-au chef să vorbească nici cu mine. Azi nici eu nu am chef să mai caut cuvintele în dexonline.ro, așa că voi spune ce zice Tanti Wiki despre autorul citatului de mai sus, voi vedea care-i horoscopul meu pentru ultima lună a anului acesta, și-mi voi reaminti o poezie a lui Marin Sorescu. La drum!


Dr. Wayne Dyer a fost un psiholog, educator și scriitor american. În anul 1976 a publicat cartea „Zonele tale eronate”, care s-a vândut în peste 30 milioane de exemplare. Este unul dintre cei mai celebri autori și conferențiari americani pe teme „motivaționale”. (Wikipedia)


Horoscop Decembrie 2022 Balanță. Nu aveți abilitatea de a vă prezenta ideile inovative în termeni clari. Vă place să comunicați și să vorbiți despre ce vă pasionează, dar nu sunteți în apele voastre luna aceasta. Este însă o perioadă bună pentru extinderea afacerilor. Reușiți să vă puneți gândurile în ordine spre sfârșitul lunii, când formulările oficiale capătă o mare greutate. Este important să vă puneți în aplicare planurile mai vechi. O discuție amânată cu un membru al familiei readuce armonia între voi. (Sursa: https://yve.ro/)

Am vrut să mă schimb pe unul mai bun,

L-am căutat cu lumânarea,

Înalt ca bradul, curat ca floarea,

Şi care noaptea să doarmă tun.


Ce, cu mândrie, să-și zică: unul

Ca mine-n lume nu mai există.

Frumos, cu educație ateistă,

Poţi să îl cauţi să tragi cu tunul.


Ce bine! Ce bine! Ce bine!

Şi, pe de altă parte, vai ce păcat!

Nimeni n-a vrut să se dea pe mine

Și de aceea am rămas neschimbat.


Marin Sorescu, „Am vrut să mă schimb”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...