miercuri, 29 iulie 2020

Gânduri pe grătar...

Ghid Protecție Respiratorie și Măști de Protecție pentru ...

      Afară este o căldură insuportabilă, poate că nu și pentru alții, eu vorbesc doar de mine acum. Mi-e de-a dreptul rău. Deci, toate gândurile mele se simt ca niște legume, pești, fripturi, mici et caetera, puse pe grătar. Chiar, cum o fi „et caetera” pe grătar?! Nu pot nici să respir ca lumea, deci nici vorbă să pot emite niște fraze cât de cât coerente. Așa că o să mă „tratez” cu o știre din „Ziarul Financiar” (mda) și o să mă amuz cu niște glume (daaa!). Atât.

„Argeş, primul judeţ în care purtarea măştii devine obligatorie pe stradă. Premierul Orban anunţă posibile restricţii de la 1 august: limitarea programului teraselor şi cluburilor, purtarea măştii obligatorie în spaţiile publice aglomerate. (...)
Purtarea măştii va rămâne obilgatorie în localităţile din judeţul Argeş pe o perioadă nelimitată, până când numărul de infectări zilnice noi va scădea. (...)
Autorităţile au anunţat, marţi, că în ultimele 24 de ore s-au înregistrat 1.151 de cazuri noi de COVID-19 şi 33 de decese. Până marţi, pe teritoriul României, au fost confirmate 47.053 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID - 19). Dintre ele, 26.128 de pacienţi au fost declaraţi vindecaţi. (Cf. zf.ro)

@@@

O tipă îl întreabă pe iubitul ei care e amețit și stă cu o sticla în mână:

- De ce e sticla de vodcă pe jumătate goală?

El îi răspunde:

- Pentru că ești pesimistă, de-aia...

@
Un tânăr încearcă să afle de ce iubita lui este supărată:

- Ești supărată de câteva zile. Ce s-a întâmplat, draga mea?

Ea:

- Există un folder pe laptopul tău care se numește „My documents". Puteai și tu să-l numești „Our Documents". Se vede că nu-ți mai pasă de mine...

@

Soția către soț:

- Ia zi-mi, dacă te părăsesc pentru un alt bărbat, o să-ți pară rău?

- Păi, de ce să-mi pară rău pentru un bărbat străin?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...