duminică, 26 iulie 2020

„Ala, bala, portocala” prin gândurile de azi



MOTTO:

Ala, bala, portocala,

Ieși, fetiță, la portiță,

Că te-aşteaptă Talion,

Talion, fecior de domn:

Cu cercei, cu ghiocei,

Cu mărgele, cu inele,

Cu un pumn de-alunele,

Pe pofta inimii tale...

Cioc, boc, treci la loc!


Ala, ala, portocala

Ce-ai mâncat de te-ai umflat

Șapte pite şi-un butoi

Şi-un cățel de usturoi.”


    Chiar nu aveam idee despre ce voi scrie azi, dar a fost destul să mă gândesc că voi „da cu banul” sau voi face ca în jocurile acelea de la Grădiniță în care învățam să numărăm, cântând, sau făceam cunoștință cu vreun cuvânt nou, că ideea a și venit, în fugă. Ceea ce am pus drept motto sunt versurile dintr-un fel de „folclor al jocurilor pentru copii”, deci o versiune veche a lui „Ala, bala, portocala”. Pe urmă, mi-am tot căutat printre notițele mai vechi, nu m-am putut hotărî asupra unui subiect, ca de obicei, așa că am murmurat „Cioc, boc, treci la loc” și m-am hotărât că azi voi „sparge” tiparul, sau, ca să mă exprim mai plastic, voi „rupe mâța în două” și voi scrie oarece nimicuri, pentru că, nu-i așa, are și neuronul meu dreptul să ia o pauză de la studiu, creație sau întrebări existențiale, și doar să „se râdă”, să-și consulte horoscopul și să moțăie. Deci, întâi o glumă:

 

Trei vampiri în turla unei biserici. La un moment dat, unul zice:
- Măi, mie mi-e foame. Mă duc să mănânc ceva...
După vreo douăzeci de minute se întoarce cu fața plină de sânge.
- Ei, cum a fost, îl întreabă ceilalți?
- Vedeți porcu' ăla de acolo?
- Da.
- M-am săturat pe cinste...
Pleacă și al doilea. Vine după treizeci de minute cu fața plină de sânge.
- Ei, cum a fost?
- Vedeți vaca aia?
- Da.
- Am mâncat pe săturate...
Pleacă și al treilea. Se întoarce după două minute cu gura plină de sânge și fără un colț.
- Ei, cum a fost?
- Vedeți stâlpul ăla de-acolo?
- Da.
- Ei bine, eu nu l-am văzut...

 

&

 

     Și, pe urmă, iată ce au de zis astrele despre mine, adică ce mi se va întâmpla în ceea ce-a mai rămas din 2020, (anul Coronavirusului și al Șobolanului de Metal):


Anul acesta, 2020, va fi mai însorit și va aduce un climat mai senin în viața ta de zi cu zi. O astfel de latitudine va permite concentrarea, dar fără grabă. În primul rând, Primăvara va fi dedicată odihnei. Chiar ai nevoie de ea și vei avea nevoie și de forța ta pentru a naviga din nou în această vară, potrivit horoscopului tău chinez 2020 pentru Șarpe. Calmul de la începutul acestui horoscop 2020, vă va oferi posibilitatea de a verifica unde vă aflați în cursul vieții. Aveți senzația că e o afacere neterminată și vă puneți câteva întrebări. Zona profesională se „cântărește” și vreți altceva. Acest lucru este bun, deoarece ușile vi se vor deschide anul acesta. Dar ele nu se vor deschide singure, va trebui să le împingeți ca să se deschidă. Indiferent de situația dvs., veți căuta să vă ușurați constrângerile, pentru mai multă libertate. (Sursa: zodiacul-chinezesc.ro).

&

Balanțele care nu au probleme în viața de familie, au tendința să se auto-saboteze cu îndoieli despre valoarea personală ori să își reproșeze eșecuri și neputințe din trecut etc. Eastrolog.ro le recomandă, însă, tuturor Balanțelor, să țină seama că situațiile care se creează pe parcursul lunii august 2020 și energia planetelor din această perioadă le ajută să se maturizeze emoțional, să se întărească sufletește și să înțeleagă că sunt capabile să răzbată și singure, prin propriile puteri. (Sursa: eastrolog.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...