sâmbătă, 18 iulie 2020

Gânduri care rimează

 

Da, gândurile mele de azi rimau. Și asta încă de dimineață. Dar n-am avut timp să scriu despre asta, pentru că, ptiu-ptiu, am fost azi foarte hărnicuță. Adică, mai mult ca de obicei. Și am terminat abia de vreo trei ore cu muncile, că-s destul de obosită. Deci acum pot să spun despre gândurile mele care au rimat. Dar nu în sensul că gândeam în versuri cu rimă, știu și eu, hai să zic îmbrățișată, că-i mai poetică, și e potrivită acum, în plină „distanțare socială”, ci rimau cu alte gânduri, mai de demult, de acum vreo trei ani, dar extraordinar de actuale, puse pe hârtie (și online) de R.M., în data de 29 septembrie 2017, pe https://kmkz.ro/. Ei bine, gândurile mele rimau așa de bine cu cele din textul de mai jos, încât tare aș fi vrut să le fi scris eu mai întâi, dar...


„Nu există PSD. Nu există PNL. Nu a existat niciodată FSN, PSL sau USB. Există doar politicianul român. Amator, semidoct și croit pe câștiguri imediate și recunoaștere mondială la el în sat. Politicianul român e ușor de corupt, e lacom și e arogant. Habarnist până în măduva oaselor, vine în general din medii care n-au nicio legătură cu statutul de politician - vezi inginer auto la Ministerul de Finanțe. Singura idee din capul lui (și aia foarte fixă) este să nu fie prins. Prins că e pe lângă orice subiect, prins că ia șpagă, prins la amantă, prins în trafic (deși pentru asta are girofar), prins mai târziu de ora 12 la birou. Sigur că da, el poate fi ejectat de către noi, o dată la patru ani, atunci când scriem „mue” pe buletinul de vot. Însă se va întoarce, sub aceeași formă, doar că mai gras sau cu chelia mai mare. Dar la fel de diletant, de hoț și de nemernic. Dați share, că altfel veți avea încă patru ani de ghinion. Feeling wonderful!

Excelent spus. Las alte comentarii la o parte, și trec la câteva glume găsite (nu mai știu care de unde e) pe imensele câmpii ale Internetului: 

 

   De la o anumită vârstă, mai simți fluturi în stomac doar atunci când primești mesajul: „În contul dumneavoastră s-a virat suma…

&&&
M-am urcat azi pe cântar și am văzut afișat: „Trebuie să stai în casă, nu să te faci cât casa!”.
&&&

Suntem o nație de oameni care șterg grătarul cu o ceapă, după ce l-au lins pisicile o săptămână, și ne temem de-un virus...

&&&

Poa’ să fie și ceva mai rău decât carantina, spre exemplu, să ne taie ăștia Internetu’.

&&&
Prin anii ’80 se zvonea că în 2020 vom călători pe alte planete. Pe naiba! Noi abia acum învățăm să ne spălăm pe mâini!

&&&

Cum ar fi să te prindă carantina la amantă? Întreb pentru un prieten...

&&&

Mi-ar plăcea să câștig la loto ca să ajung să-mi cunosc toate rudele! 

&&&

Dacă o femeie e plină de viață, are succes, este irezistibilă și vizibil fericită, înseamnă că se răzbună pe cineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...