joi, 11 iunie 2020

Morfeu printre gânduri


Sleepy Girl Smiley Emoticon Clipart | i2Clipart - Royalty Free ...

    Vremea capricioasă de zilele astea (ploi multe, furtună, vânt, ba foarte cald, ba frig), mi-a influențat, ca de obicei, psihicul, dar nici fizicul meu nu se lasă mai prejos: mă dor toate oasele, am o continuă stare de amețeală și mi-e cam somn (ziua, căci nopțile trecute, din cauza furtunii, n-am prea dormit) Ca să-mi treacă moțăiala, am făcut diverse treburi gospodărești și acum scriu un pic. Continui cu periplul printre citate:

Cel mai bun mod de a te înveseli este să încerci să înveselești pe altcineva.” (Mark Twain)

&

Trupul omenesc este frumos doar în măsura în care oglindește sufletul.” (Constantin Brâncuși)
&
Dragostea e compusă dintr-un singur suflet care locuiește în două corpuri.” (Aristotel)
&
Un om deştept poate să înveţe şi de la un prost. Invers e mai greu.” (François Rabelais)
&
Dacă nu-ți convine ceva, schimbă acel lucru. Dacă nu-l poți schimba, schimbă modul în care te gândești la lucrul respectiv.” (Mary Engelbreit) 

 

Cuvintele de joi sunt doar două, fiindcă luna asta este tot sub semnul (incert) al RELAXĂRII. 

 

CUVÂNTUL ALEATORIU:
SUPÉU, supeuri, s. n. Masă care se ia seara târziu (după spectacol). – Din fr. souper.

CUVÂNTUL ZILEI:

JÁRIȘTE, jariști, s. f. 1. (Înv.) Jar1; foc; p. ext. vatră. 2. Loc pustiit de foc. ♦ Pădure arsă pe locul căreia se dezvoltă o nouă vegetație lemnoasă. – Jar1 + suf. -iște. Sursa: DEX '09 (2009).

Cheia alegerii: Potrivit calculelor lui Eratostene, este data la care, în anul 1184 î.Hr., în timpul războiului troian, este arsă Troia.   


GLUMELE ZILEI:


O barză ducea un bătrânel în cioc. La un moment dat, bătrânelul zice către barză:

– Hai, recunoaște că ne-am rătăcit!

%

Un tip își sună cel mai bun prieten:

– Tocmai am avut un scandal monstru cu nevastă-mea. Nu ai cumva vreun pat liber pentru câteva săptămâni, până găsesc un apartament?

– Mă tem că nu. Dar am, totuși, o canapea liberă, dacă dorești…

– Perfect, ești un adevărat prieten! În câteva clipe, o trimit la tine!

%

Un polițist îşi făcea rondul, când aude un bețiv cântând: 

- „Lume, lume, soro, lume... ”

Poliţaiul îi zice: 

- Băi, nu mai cânta de-astea, cântă şi tu un cântec patriotic. 

- Bine, dom’le! „Trei culori cunosc pe lume, lume, soro, lume...”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...