sâmbătă, 27 iunie 2020

Gânduri în gri

Cerere: cer noros — imagini de fundal i imagini pentru desktop on ...  

   Deși ieri și astăzi nu ne-a mai plouat, iar acum e chiar cald și frumos, STAREA mea, de muuuuulte zile, se menține în tonuri de gri. Eu, sigur, fac eforturi spre a ieși din această „stare”, mai citesc câte ceva, mai ascult vreo melodie, mai grădinăresc (dar toate astea le fac cam în grabă și cu timpul limitat, pentru că am niște „altele” mai presante de făcut). La toate încercările mele, „starea” îmi răspunde, invariabil: „Nțțț”. Deci nu-i legată dispoziția mea nici de vremea bramburită, nici de lipsa banilor, nici de bârfele din jurul meu, nici de singurătate, nici chiar de amenințarea „îngrozitoare” a îmbolnăvirii cu Covid-19 (sau, cum îl „alint” eu - v-am zis deja - „scârba aia de virus”). Bine, hai, știu că fiecare are necazurile lui și că nu e deloc dispus să se mai „încarce” și cu ale altuia, de aceea, după ce voi mai ofta o dată privind la răsăritul acela de soare pe fundal de cer gri, voi „țopăi” grațios spre subiectul care m-a făcut să vin aici, la blog. Mi-am amintit, destul de nostalgică după vremurile acelea duse, de niște prieteni cu care vedeam, seară de seară, filme „la video”. În timpul filmelor, ne serveam unii altora o replică haioasă dintr-un banc: „Sunt ăia răi, mamaie”. Nu mai știu bancul, parcă-parcă era cu o bunică cinefilă, care vedea filme cu nepoții ei, mai adormea, și apoi se trezea și întreba: „Cine-s ăștia?” Ei bine, fiind eu o mare și asiduă cititoare, dar văzând și o groază de filme, de-a lungul timpului, mi-am dat seama că în ficțiuni, uneori, iar în povești de cele mai multe ori, în lupta dintre Bine și Rău, învingea Binele. Ei, azi privesc cu groază în jurul meu și văd că Binele (ca și Adevărul, Valorile, Cinstea, Onestitatea) sunt considerate „bolnave” și închise undeva, să nu le mai vedem. Și nu mă refer numai la „scena politică” (cum apare în presă în mod curent, deși eu i-aș zice cloacă sau troacă), ci la noi, în general. La viața pe care o ducem. Și la faptul că replica aia din banc e din ce în ce mai reală. Da, acum e momentul să caut niște bancuri:


Discuție între bărbați:

- Ai auzit despre noul prezervativ super-sensibil? 

- Cum adică, super-sensibil?

- Păi, după ce pleci tu, el rămâne și stă de vorbă cu femeia!

)))(((

Mulți părinți nu şi-au mai adus copiii la clasa 0, căci sunt de părere că, dacă acum poți intra la facultate fără BAC, în 12 ani sigur se va intra şi fără școală!

)))(((

În toată țara noastră, muștele sunt ucise cu ziarul, numai în Covasna și Harghita cu manualul de limba română!
)))(((
La ora patru dimineața, un bărbat, beat mangă, începe să sune la interfonul unui bloc. Răspunde o femeie:
- Da? Cine e?
- Auzi, soțul tău e acasă?
- Da!
Tipul închide şi sună la alt apartament. Răspunde altă femeie:
- Da? Cine e?
- Auzi, soțul tău e acasă?
- Da!
Închide iar tipul şi sună la alt apartament, unde îi răspunde tot o femeie:
- Da? Cine e? 

 - Auzi, soțul tău e acasă?

- Nu, nu e.

- Bun. Atunci, știi ce te rog, vino până jos să vezi dacă nu sunt eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...