marți, 1 februarie 2022

IAR GÂNDURI LA ÎNCEPUT DE AN

Zodiac chinezesc ianuarie 2022. Noi energii interpretate de inteleptii din  Orient pentru zodia ta! 

MOTTO: „Dacă te-ai împiedicat și ai căzut nu înseamnă că mergi în direcția greșită.” (Proverb chinezesc)


     După cum am mai spus, am hotărât să încep anul 2022 încă o dată, pentru că nu mi-a plăcut prea tare cum am „debutat” în ianuarie. Plus că ultimii trei ani au fost mai mult decât groaznici pentru mine. Nici nu vreau să mai pomenesc de ei. Acum, chiar consider că e un nou început. Mda, mă îmbăt cu apă rece, cum se spune, dar nu-mi pasă, am revenit la a-mi face singură curaj și la a-mi căuta doar motive de bucurie. Care bucurie și la domniile voastre să fie. Așa că...

Anul Nou Chinezesc - Anul Tigrului de Apă (1 februarie 2022 - 21 ianuarie 2023)

„Anul Tigrului de Apă arată că anul 2022 va fi un an prosper datorită semnelor de bun augur ale tigrului (putere, exorcizarea relelor și curaj), dar şi că va fi anul schimbărilor masive, al introducerii ideilor noi şi îndrăznețe. Elementul apă vine să aplaneze conflicte aducând o stare de calm şi tendința de a vedea lucrurile obiectiv. O caracteristică dată de elementul apă, poate face ca unele decizii să fie totuși amânate. Este considerat un an bun pentru a da naştere unui copil, fiind al cincilea cel mai râvnit an zodiacal. Cei născuţi în anul 2022 vor fi inteligenţi, plini de umor, sociabili şi cu o capacitate puternică de a se adapta la situații noi, potrivit www.chinahighlights.com. (Sursa: https://www.hotnews.ro/)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...