joi, 25 martie 2021

Echilibru (sau echilibristică) în gândurile mele


Surreal image of an elefant balancing on a beach ball - 3d render  illustrationelefant#balancing#Surreal… | Illustration, Graphic design  projects, Stock illustration  

MOTTO: „Nu poți trăi o zi perfectă fără să faci ceva pentru cineva care nu te va putea răsplăti niciodată.” (John Wooden)


Bine. E bine. Mă simt bine. Totul este biiineeee”. Am zile când repet cuvintele astea degeaba. Dar am și zile, foarte dese în ultima vreme, cum ar fi aceea de astăzi, de Buna Vestire, când am un oarecare echilibru în gânduri, o liniște a sufletului, pe care nu trebuie să mi le impun, vin de la sine. Gândul principal de azi este că, pe vremea dinaintea pandemiei, când avea loc, de Blagoveștenie, Târgul de la Domneștii de Muscel, făceam nazuri, cam strâmbam din nas, și nu prea mă duceam să-l văd. Adevărul e că nu mai arăta ca pe vremea copilăriei și adolescenței mele, nu mai avea același farmec desuet, acum se modernizase (adică, în cel mai rău sens al cuvântului), era plin de chinezării, tarabe cu mici și gogoși, mărfurile obișnuite dintr-o piață, totul sub semnul unei gălăgii și unei muzici înfiorătoare, totul de un kitsch perfect. („Kitsch este un termen care provine din limba germană și denotă stil prost, de prost gust, deseori în legătură cu diletantism artistic. De obicei, kitsch se folosește în legătură cu obiecte pseudo-artistice de prost gust, față de stiluri cu o adevărata valoare artistică și estetica sofisticată.” - Wikipedia). Ei bine, acum nu mai avem voie să deschidem Târgul, și eu sunt ușor nostalgică. Al doilea gând este acela ce stă pe un neuron și, îngrijorat, se teme și mă mustră că am vorbit (mă rog, scris) aici despre echilibrul gândurilor mele și, uneori, al sufletului meu. În sensul că aș putea cobi și atunci o să dispară acest echilibru al meu de Balanță. Păi, ca să-l liniștesc, îl îndrept spre elefantul ăla din poză și îi spun sincer că da, capăt uneori acest echilibru, dar pentru asta eu „muncesc” din greu, „practic” un fel de echilibristică a gândurilor, sentimentelor și, cum v-am zis, mai și reușesc, spre necontenita mea uimire...


Glume

Știați că în Insulele Canare nu există canari? Tot așa e şi cu Insulele Virgine. Nici acolo nu sunt canari… 

&&&

Dacă vreți să aflaţi diferența între bărbat şi femeie, gândiţi-va la şah… Regele se mută doar un pătrățel, dar regina face ce vrea ea!

&&&

Pentru că au scăzut veniturile provenite din camătă, purtătorul de cuvânt al Clanului Duduienilor a anunţat că vor fi disponibilizați 30% dintre polițiști.

&&&

Propun să ne scriem numele pe măști, căci eu habar n-am pe cine salut pe stradă…

&&&

Test de iubire:

Închide-ți soția şi cățelul într-o debara şi, când deschizi debaraua, fii atent să vezi cine se bucură mai mult că te vede.

&&&

Cred că nevastă-mea are Alzheimer. Cică nu-și amintește ce a văzut la mine când m-a luat de bărbat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...