vineri, 14 februarie 2020

Gânduri despre meme...

Imagini pentru valentine s day meme

MOTTO:

Nimeni nu va fi întrebat la ultima judecată cât de mult a suferit, ci cât de mult a iubit.” (Richard Wurmbrand) 

 

       Era cât pe ce să treacă o importată (dar nu importantă) zi, adică Valentine's Day și eu să nu notez nimic aici, pe blog. Dar în anii trecuți m-am hotărât, pentru liniștea mea, să fiu, ca să zic așa, neutră, nici „anti”, nici „pro” sau, mai bine, să parafrazez acea replică dintr-un banc, în care un rabin „rezolvă” o dispută, spunând celor doi opozanți: „Și tu ai dreptate, și tu ai dreptate... Dar și eu am dreptate!” Așa că astăzi am pus o poză care m-a distrat (fanii serialului „Urzeala tronurilor” știu de ce) și care zice (pentru cei care nu știu engleza, cum de altfel nici eu nu prea o știu, dar mă mai ajută Mister Google...): „Îmbărbătați-vă, vin meme-urile despre Valentine's Day!”.  Și acum o să-mi explic ce înseamnă „meme” (despre care am aflat că provine din grecescul „mimema” care înseamnă „lucru imitat sau copiat"). Deci, pe digi24.ro am citit că: „Un meme reprezintă o idee, un stil sau un comportament care se răspândește de la o persoană la alta în interiorul aceleași culturi. Un meme acționează așadar ca o unitate menită să transporte idei culturale, simboluri, gesturi, ritualuri sau practici care se pot propaga prin intermediul imaginilor, al cuvintelor sau al gesturilor”. Logic (sau nu?), o să închei cu un banc pe tema dată:

💔
- Iubitule, ce-ai vrea tu să facem împreună de Valentine's Day? 

– Păi, draga mea, hai să facem ceva ce n-am mai făcut niciodată! 

– Ce?

 – Eu să beau liniștit, iar tu să taci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...