luni, 10 februarie 2020

CONSERVE DE GÂNDURI...


Imagini pentru conserve

MOTTO: 

În viață, există două tragedii. Una este să nu ai ceea ce-ți dorești. Cealaltă e să ai”. (G. B. Shaw ) 

 

     Cam așa este, cum spune Shaw. Mie mi s-a întâmplat mai mult să mi se „aplice” prima „tragedie”. Dar asta e, nu mă plâng. Poate că ceea ce-mi doream nu era benefic pentru mine, în acel moment. Altul era gândul de azi. Mi-a trecut prin minte că iată, de un deceniu, de când tot îmi notez gândurile pe acest blog, de fapt eu le pun la „conservat”, le păstrez pentru mai târziu. De unde și titlul destul de prozaic de azi. Cred că, pentru mine, e un fapt bun, am mai spus deja că scrisul chiar îmi face bine, îmi vindecă sufletul... Și e bine și pentru că, tot după cum am mai spus, încep să cam uit, deci dacă le notez aici, ca să zic așa, îmi „salvez” gândurile. Mă rog, gândurile care consider eu că merită să fie salvate. Nenorocirea e că nu prea mai am timp (și chef) să văd ce am scris de-a lungul timpului... Dar, hai să trec la „cuvintele de azi”:

CUVÂNTUL ALEATORIU:

Highlands m. pl. (cit. Hailends), partea muntoasă a Scoției (Highlander). Sursa: Șăineanu, ed. VI (1929)

Și Wikipedia adaugă:

Highland este una dintre cele 32 subdiviziuni ale Scoției.

Suprafață: 25.656 km²

Capitală: Inverness

Populaţie: 235.540 (2018) - ONS Marea Britanie

CUVÂNTUL LUNII: (Tot) BREXIT.

CUVÂNTUL ZILEI:

REJETÓN s. n. 1. mlădiță, lăstar. 2. (fig.) vlăstar, descendent, urmaș. (< fr. rejeton). Sursa: MDN '00 (2000)
Cheia alegerii: S-a născut, în 1961, regizorul și scenaristul american Alexander Payne. A câștigat premiul „Oscar” pentru cel mai bun scenariu adaptat pentru filmul Descendenții

 

Și... BANCUL ZILEI:

 

Un tip își cumpără o țigară cu marijuana. Iese pe balcon, o aprinde, trage două, trei fumuri. Și așteaptă. Nu se întâmplă nimic. „Să mor eu dacă mai iau de la ăsta vreodată, n-am absolut nimic!” Deodată, prin față îi trece un glob mare de foc. „Ce dracu' se-ntâmplă, dau ăștia cu bombe?” Mai stă şi fumează, înjurând că țigara n-are niciun efect, când iar îi trece prin față un glob mare de foc. „Ce dracu'!?” Enervat, stinge țigara şi intră în casă.

— Pe unde ai fost, băiete? îl întreabă maică-sa.

— Am fumat o țigară pe balcon, răspunde tânărul.

— Două zile, măi mamă?!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...