joi, 5 octombrie 2023

Gânduri lipsă la apel...

thumbnail A tăia frunză la câini

MOTTO: Îmi place munca; mă fascinează. Pot sta să mă uit la ea ore întregi.” (Jerome K. Jerome)

 

Expresia zilei (vezi și poza din dexonline.ro): A tăia dracului bureți/ A tăia frunză la câini (expr.) a-și pierde vremea. Sursa: Argou (2007).

A tăia frunză la câini = a nu avea nici o ocupație serioasă, a pierde vremea fără treabă; a trândăvi. Sursa: DEX.RO.

Gândurile zilei (ale mele, nu ale altora): Neh, nu le găsesc...

Glumele zilei:

- Când eram tânăr, oho, acum vreo cincizeci de ani, o fetișcană superbă era pe punctul de a-şi sacrifica viaţa pentru mine!

- Cum aşa!?

- Păi, da, am cerut-o în căsătorie şi mi-a spus că, decât să se mărite cu mine, mai bine se aruncă înaintea trenului...

😕

Răspunzând unui chestionar, 90% dintre femei au recunoscut că nu le plac bărbații îmbrăcați în roz. Ironia sorții - 90% dintre bărbații îmbrăcați în roz au recunoscut că nu le plac femeile.

😑

Se spune că „banii vorbesc”. Ai mei nu știu să spună decât „la revedere”.

😃

Un student îi scrie, disperat, tatălui său: „Nu mai am bani de chirie... sunt în stradă!” Răspunsul nu întârzie: „Ferește-te de mașini!

😆

- No, Ioane, ce tot strâmbi din nas la sarmalele mele? Nu sunt bune?

- Ba da, Mărie, îs bune, dar toți ceilalți din sala de cinema au popcorn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...