miercuri, 11 noiembrie 2020

Am uitat despre ce gânduri voiam să scriu azi...

Cum este corect fi-r-ar sau fir-ar 1  

În loc de motto:
- Îți amintești prenumele lui Alzheimer?
- Nu.
- Vezi, așa începe... 

 

   Nu am mai trecut pe la blogul meu, ca să scriu câte ceva, pentru că... Pentru că. Păi, dacă asta-i singura explicație pe care pot să mi-o dau mie însămi, asta o „servesc” și domniilor voastre. Și, culmea, astăzi, când în fine m-am hotărât să dau pe-aici, am uitat ce voiam să scriu. Mda... O să scriu cuvintele de azi din dexonline.ro și apoi o să-mi caut câteva glume împotriva STĂRII de azi (care-i o combinație între mohoreală, surdă enervare, sastiseală, teamă, uituceală, și altele pe care nu le mai pomenesc).

Cuvântul aleatoriu: DACTILOSCOPÍE s. f. Procedeu de identificare a persoanelor pe baza amprentelor digitale, folosit în antropologie și în medicina judiciară. – Din fr. dactiloscopie. Sursa: DEX '09 (2009)

Cuvântul (verbul) zilei: PLASTOGRAFIÁ, plastografiez, vb. I. Tranz. A falsifica documente sau semnături pe documente, a face sau a comite o plastografie. [Pr.: -fi-a] – Din plastografie. Sursa: DEX '09 (2009). Cheia alegerii: S-a născut, în 1974, actorul american Leonardo DiCaprio. Printre cele mai cunoscute roluri ale sale se numără și cel din filmul Prinde-mă! Dacă poți! în care DiCaprio îl joacă pe Frank W. Abagnale, falsificator care a reușit să câștige milioane de dolari cu ajutorul unor cecuri false.

Cuvântul lunii: MOÁȘTE s. f. pl. (În religia creștină) Rămășițe mumificate din corpul unei persoane considerate sfinte; p. ext. Veșmânt, parte de veșmânt sau orice alt obiect care a aparținut unei astfel de persoane (și căreia i se atribuie puteri supranaturale). ♦ P. gener. Corp mumificat; mumie. ♦ Fig. Vestigii prețioase ale trecutului. – Din sl. mošti. Cheia alegerii: Moaștele au fost și anul acesta centrul de atracție al unei mari părți din populație, în ciuda pandemiei!

 

Bancurile zilei: 


Doi pescari intre ei:

– Azi dimineață am dat cu banu’ să văd dacă mă duc cu nevastă-mea la biserică sau vin la pescuit.

– Și văd că ți-a ieșit să vii cu noi la pescuit.

– Da, însă a trebuit să dau de șapte ori.

😊

La un coafor, patronul a pus un papagal colorat la intrarea în salonul lui. De fiecare dată când o tipă trecea prin fața salonului de coafură, papagalul îi zicea :

– Hei, ești curvă!

Într-o zi, enervată de pasăre, fata intră în salon și se plânge patronului. Pentru a-l pedepsi, patronul decide să vopsească papagalul în negru. Câteva zile mai târziu, tipa trece din nou prin fața salonului de coafură și papagalul rămâne mut. Mirată, tânăra se oprește și-i spune:

– Ei, cum e? Acum nu mai spui nimic? Nu mai faci pe șmecherul?!

Papagalul îi răspunde, calm:

– Când sunt în smoching, nu folosesc cuvinte obscene. Și nu vorbesc cu curvele...

😊

Un coleg de serviciu m-a întrebat de ce, când cunosc o fată, mă întâlnesc cu ea de trei-patru ori și după aia n-o mai sun.

- Pentru că mi-e frică! i-am răspuns.

- Ți-e frică să nu te îndrăgostești?

- Nuuu… mi-e frică să nu afle nevastă-mea!

 

P.S. Ah, am uitat să vă zic, prenumele doctorului Alzheimer era Alois...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...