joi, 13 decembrie 2012

Gânduri pe care aş fi vrut să le gândesc eu mai întâi...

    MOTTO:
"Oamenii care se ghidează după stele
 nu se tem de întuneric" 
   (Carl Sagan)
     Da, uneori am acest sentiment: aş fi vrut să spun eu nişte lucruri care deja s-au spus. Deh, nimic nu-i nou sub Soare, nu? Alţii au gândit despre ceva înaintea mea şi au spus-o mult mai bine decât mine şi aceasta continuă până acum, în anul de graţie 2012. Am citit mai zilele trecute ce a scris despre Crăciun, Tudor Chirilă. Cam la fel gândesc şi eu, dar el a spus-o primul şi mult mai ca lumea.  Pe urmă, îi invidiez pe cei care scriu poezie (am mai spus-o, dar lăsaţi!), pe cei care se joacă cu metaforele mai ceva ca Ionel Teodoreanu, pe cei care...
   Iată câteva mostre de gânduri, în versuri sau în proză, pe care le invidiez: 
    "Tinereţe, dar dumnezeiesc,
      Cum aluneci, fără să mai vii.
      Nu pot plânge cât să plâng doresc
      Şi, adesea, plâng făr-a dori." 
   (Ruben Dario, "Cântec de toamnă în primăvară")
  "Cred că imaginaţia este mai puternică decât cunoaşterea. Că mitul e mai puternic decât istoria. Că visele sunt mai puternice decât faptele. Că speranţa triumfă mereu asupra experienţei. Că râsul este singurul leac contra durerii. Şi cred că dragostea este mai puternică decât moartea." (Robert Fulghum)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei gânduri care măcăne

MOTTO: „ Omul care așteaptă ca o rață friptă să-i zboare în gură, trebuie să aștepte foarte, foarte mult timp .” (Jules Renard) Toată săptăm...