vineri, 7 decembrie 2012

Gânduri pioase

    Astăzi este Sfânta Filofteia. Noi, cei din jurul Mănăstirii de la Curtea de Argeş, o numim "Sfântuliţa noastră". Am şi eu convingerea, ca şi oamenii de pe aceste meleaguri frumoase şi încărcate de istorie, că ea ne apără de multele rele ce ne pândesc în viaţa asta a noastră efemeră. Nu ştiu dacă e aşa, dar gândul e reconfortant şi dătător de speranţă.
 
     Şi speranţa e cea mai de preţ ce ne-a rămas într-o lume care, după părerea mea, a devenit extraordinar de egoistă şi rea şi plină de păcate. Am să mă rog astăzi la "Sfântuliţa noastră" pentru toate rudele, toţi prietenii, toate cunoştinţele (şi chiar pentru toţi duşmanii). Aşa să ne-ajute Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...